AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Ble med en pakke hjem fra butikken for noen uker siden. Den var så billig. Siden da har den ligget i fryseren fordi jeg ikke helt klarer å se for meg hva det smaker og hva jeg skal bruke det til. Hva har dere laget med kalkunkjøttdeig før? Vet det kan så og si brukes til alt hvor man har vanlig kjøttdeig, men enkelte ting er kanskje bedre enn andre likevel? Anonymkode: a05eb...c2c
Gjest Genevieve Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Har brukt kyllingkjøttdeig til alt, synes det tar til seg mye mer smak og er mye bedre enn både okse og svinekjøttdeig.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Bruker den til akkurat det samme som jeg bruker vanlig kjøttdeig til. Bare krydrer den, som jeg uansett gjør med all kjøttdeig, så blir det bra! Anonymkode: 2d1d2...5f3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Den kan som sagt: brukes til alt Sybtes faktisk den er bedre enn både svinekjøttdeig og kjøttdeig av storfe. Blir mye saftigere og smakfull. Veldig godt til eks. Taco, lasagne, spaghetti og kjøttsaus (helt himmelsk faktisk), vårruller... Anonymkode: c884b...8e3
saltyliquorice Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Har brukt den til det meste: lasagne, pastaretter, taco, burger osv. Nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå