AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Jeg har pratet med en hyggelig gutt på tinder nå en stund og vi har planer om å møtes. Vi bor 3 timer unna hverandre. Så teknisk sett så går det jo an med en dagstur, men det blir jo gjerne litt kjedelig for den som må kjøre frem og tilbake. Så da har vi snakket om at han skal komme til meg og vi har snakket om overnatting. Så jeg trenger hjelp til det rent praktiske og vil gjerne høre erfaringer hvis noen har? Jeg har 2 soverom, så det blir jo ikke noe problem. Men bør jeg opplyse han om dette på forhånd? Jeg tenker hvis han tror vi skal sove sammen osv, sånn ikke han blir skuffet. Også tenker jeg at hvis kjemien er totalt på jordet, hva skjer med overnatting da? Det blir jo dumt å kaste han på dør midt på kvelden/natten da, så bør vi snakke om hotell som alternativ? Og dersom det skjer, skal vi da dele på regningen? Planen er å hente han der han går av bussen også reise inn til sentrum å finne på noe kjekt. Da har vi hvertfall muligheten til å "se hverandre an" før han kommer til meg. Anonymkode: 95a4e...e63
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Jeg ville aldri i livet invitert en fremmed hjem til meg selv på avtalt overnatting. En du ikke har truffet er en fremmed. Anonymkode: dfa0b...25d 20
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 Det kan gå fint, men det kan også bli kleint. Ville kanskje satset på en dagstur første gangen. Eller møte hverandre på "midten" om mulig, om dere begge drar 1,5 time til et tettsted midt på eller noe? Anonymkode: c7946...114 10
Gjest Dwight Skrevet 22. februar 2016 #4 Skrevet 22. februar 2016 Neineinei. Han kan bo på hotell den første gangen. Du kjenner han jo ikke!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #5 Skrevet 22. februar 2016 Hva om dette egentlig ikke er en hyggelig fyr, men en player? Han er bare ute etter sex, og tømmer leiligheten din for alt av veddi og stikker, mens du sover? Hvor naiv og uforsiktig kan enkelte kvinner være? Anonymkode: 2c353...e68 8
PrimaDonna_ Skrevet 22. februar 2016 #6 Skrevet 22. februar 2016 Jeg skjønner ikke at folk tør dette...😱 7
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #7 Skrevet 22. februar 2016 Jeg gjorde dette, for 3 uker siden ca. Han bor 3-4 timer unna meg. Hadde pratet med han siden jul, og har hverandre på FB, instagram og snapchat. Jeg sa jeg var litt skeptisk og synes det var litt rart, noe han forstod, og da foreslo han av vi kunne møtes i byen først for en kaffe, eller noe. Men for å være ærlig, jeg er en som følger magefølelsen min, og han fikk lov til å komme hjem til meg med en gang. Vi så film og koste oss, og det gikk helt fint. Også overnattet han, men han sa på forhånd at han "forventet ingenting". Jeg sier go for it jeg. Men si på forhånd at, om dere ikke skulle klikke, så må han finne et annet alternativ. Det vil han sikkert forstå. Anonymkode: f43f4...af9 3
Antoinette Skrevet 22. februar 2016 #8 Skrevet 22. februar 2016 Dette er galskap, du inviterer ikke en fremmed mann hjem til deg. Du kan bli voldtatt og ranet. Møt han på halvveien på et offentlig sted med andre folk. 6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #9 Skrevet 22. februar 2016 Ikke den lureste ideen. Jeg skulle overnatte hos en fyr jeg snakket med på tinder. Fyren var hyggelig, men jeg følte overhodet ingen tiltrekning eller kjemi, selv om han var OK kjekk. Dessuten var han sykt irriterende IRL. Jeg tenkte jeg kanskje bare kunne knulle ham i det minste, men personlighetene våre var såpass totalkræsj, at jeg klarte ikke å se for meg at vi skulle ende opp i samme seng. Så jeg følte hele greia var kleint og dro. Men jeg hadde heldigvis en backup plan, så jeg fikk noen til å komme å hente meg i tilfelle nettopp dette skulle skje. Jeg kunne selvsagt overnattet (han hadde ordnet gjesterommet til meg slik at jeg ikke måtte sove sammen med ham), men jeg orket ikke tanken på å tilbringe mer tid med han. Det skumleste er jo risikoen for voldtekt - men den risikoen er heldigvis lav. Risikoen for at du ikke liker fyren er mye høyere, og det blir megakleint og dritirriterende å tilbringe maaange timer med denne mannen dersom det ikke klaffer mellom dere. Dagsbesøk er bedre - eller så må du finne på en backup plan for å forsikre deg om at du får han ut av huset om du finner ut at du ikke ønsker å tilbringe mer tid med ham. Anonymkode: 0f258...f42 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #10 Skrevet 22. februar 2016 48 minutter siden, Antoinette skrev: Dette er galskap, du inviterer ikke en fremmed mann hjem til deg. Du kan bli voldtatt og ranet. Møt han på halvveien på et offentlig sted med andre folk. Samme kan skje hvis man blir med en mann enn ikke kjenner hjem fra byen, noe som veldig mange gjør. Anonymkode: 04eaf...f51 6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #11 Skrevet 22. februar 2016 Høres ut som en god plan. Bare ta det opp med han på forhånd slik at han ikke har noen forventinger. Dette går nok bra Anonymkode: a6003...1c3 2
marion Skrevet 22. februar 2016 #12 Skrevet 22. februar 2016 Dette lukter daterape lang vei. To soverom? Hva hjelper det. Du våknet midt på natta av at han er iferd med å stake deg opp. Tør du dette? Finn heller en nøytral plass.
Inwe Skrevet 22. februar 2016 #13 Skrevet 22. februar 2016 Jeg overnattet hos en etter 4 dager chatting på tinder nå nettopp. Visste det ble overnatting da jeg kjørte dit og det skulle bli servert øl. Han sa jeg kunne få soverommet alene, men vi sov i samme seng. Ble sex også forsåvidt, helt frivillig fra begges parter. Sovet hos han en gang til etter dette. Dette er andre gangen jeg har gjort dette uten å kjenne fyren (første mann hadde jeg på snap før vi fant hverandre på tinder, vi hadde visst møttes på fest før). Gått bra begge gangene. Tenker go for it jeg, så lenge magefølelsen din er rett. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #14 Skrevet 22. februar 2016 7 minutter siden, marion skrev: Dette lukter daterape lang vei. To soverom? Hva hjelper det. Du våknet midt på natta av at han er iferd med å stake deg opp. Tør du dette? Og hvorfor er dette noe annerledes enn å ta med seg en ONS fra byen? Jeg vil faktisk påstå at dette er opptil mange ganger tryggere enn å finne seg en tilfeldig ONS på byen, da hun vet hvem han er, hvor han bor, har nummeret hans, kan identifiere han skikkelig og har pratet med han på forhånd. Når man finner seg en ONS på fylle så er det vel knapt 1 av de tingene der man vet, noe som gjør faren mye høyere. Anonymkode: a6003...1c3 6
Gjest Blomsterert Skrevet 22. februar 2016 #15 Skrevet 22. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har pratet med en hyggelig gutt på tinder nå en stund og vi har planer om å møtes. Vi bor 3 timer unna hverandre. Så teknisk sett så går det jo an med en dagstur, men det blir jo gjerne litt kjedelig for den som må kjøre frem og tilbake. Så da har vi snakket om at han skal komme til meg og vi har snakket om overnatting. Så jeg trenger hjelp til det rent praktiske og vil gjerne høre erfaringer hvis noen har? Jeg har 2 soverom, så det blir jo ikke noe problem. Men bør jeg opplyse han om dette på forhånd? Jeg tenker hvis han tror vi skal sove sammen osv, sånn ikke han blir skuffet. Også tenker jeg at hvis kjemien er totalt på jordet, hva skjer med overnatting da? Det blir jo dumt å kaste han på dør midt på kvelden/natten da, så bør vi snakke om hotell som alternativ? Og dersom det skjer, skal vi da dele på regningen? Planen er å hente han der han går av bussen også reise inn til sentrum å finne på noe kjekt. Da har vi hvertfall muligheten til å "se hverandre an" før han kommer til meg. Anonymkode: 95a4e...e63 Syns ikke dette er en god idé altså. Ikke bare fordi han kan være skummel,men også fordi det kan bli en dårlig opplevelse. Kan han ikke overnatte på hotell,eller møtes på en dagstur først?
Smookiekins Skrevet 22. februar 2016 #16 Skrevet 22. februar 2016 Hvis begge har bil kan dere ikke heller møtes midt på et sted? Om kjemien er dårlig finner du ut av ganske fort.. Så er vel ikke snakk om å kaste han ut midt på natta. Men ville nok heller valgt dagstur første gangen uansett. Så kan du eventuelt spørre han utover ettermiddagen hvis du føler det går superbra om han vil overnatte likevel. 5
Gjest Blomsterert Skrevet 22. februar 2016 #17 Skrevet 22. februar 2016 9 minutter siden, Inwe skrev: Jeg overnattet hos en etter 4 dager chatting på tinder nå nettopp. Visste det ble overnatting da jeg kjørte dit og det skulle bli servert øl. Han sa jeg kunne få soverommet alene, men vi sov i samme seng. Ble sex også forsåvidt, helt frivillig fra begges parter. Sovet hos han en gang til etter dette. Dette er andre gangen jeg har gjort dette uten å kjenne fyren (første mann hadde jeg på snap før vi fant hverandre på tinder, vi hadde visst møttes på fest før). Gått bra begge gangene. Tenker go for it jeg, så lenge magefølelsen din er rett. Du tar sjanser. Er ikke for at en skal være for mistenksom,men en bør jo være litt forsiktig også. Jeg tenker jo mye på at jeg reiser og treffer veldig mange forskjellige mennesker. Det har vært et fåtall som har vært skumle. Men de få har virkelig vært gale også: -) og det er ikke alltid åpenbart at de er. Noen virker helt ok,men så kommer de mørke sidene fram som lyn fra klar himmel. Vær forsiktig.
Gjest kaninen Skrevet 22. februar 2016 #18 Skrevet 22. februar 2016 Synes folk er alt for paranoide. Har selv gjort det samme flere ganger før (de har kommet til meg), da det rett og slett er den enkleste måten å møtes om man bor et stykke fra hverandre. Vi har forsåvidt alltid endt opp i samme seng og sex første kvelden, selv om det ikke var noe vi avtalte på forhånd. Noen traff jeg flere ganger, mens med andre ble det med den ene.
petterm Skrevet 22. februar 2016 #19 Skrevet 22. februar 2016 Synes godt dere kan vurdere hotell som backup - og det er ikke urimelig at dere deler noen av kostnadene, spesielt hvis han ikke har veldig god råd.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #20 Skrevet 22. februar 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor er dette noe annerledes enn å ta med seg en ONS fra byen? Jeg vil faktisk påstå at dette er opptil mange ganger tryggere enn å finne seg en tilfeldig ONS på byen, da hun vet hvem han er, hvor han bor, har nummeret hans, kan identifiere han skikkelig og har pratet med han på forhånd. Når man finner seg en ONS på fylle så er det vel knapt 1 av de tingene der man vet, noe som gjør faren mye høyere. Anonymkode: a6003...1c3 Man kan vel knappest sammenlikne. Ved en ONS har man kjempegod kjemi med den man tar med eller blir med hjem, og blir man med eller tar man med noen hjem slik som det så er jo sex en del av avtalen, da. Ofte skikkelig klein fyllesex, men avtalt spill. Anonymkode: 2657d...5a2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå