AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Hei! Jeg ble kjent med ei venninne når vi gikk i klasse ilag på Universitetet. Hun sluttet da hun strøk på eksamen flere ganger. Dette gjorde at vi etterhvert mistet kontakten litt (vi var ilag hver dag og ble bestevenner, helt uatskillelige). Når hun sluttet sa hun at hun var redd hun skulle miste kontakten med blant annet meg siden noe av det vi hadde felles var studiet. Nå har vi veldig liten kontakt, bortsett fra når jeg skriver til henne. Nå skal ikke jeg skryte av at jeg skriver til henne SÅ ofte, men jeg skriver til henne MYE mer enn hun gjør til meg. De gangene jeg skriver til henne snakker vi jo en del, men en ting irriterer meg vanvittig mye. Hun spør om vi skal dra ut og spise, "fordi" hun har en frisørtime klokken 19 hun ikke gidder og vente på alene. Sist gang var det fordi hun hadde en annen avtale med ei venninne - og hun kunne ikke være med å spise????? Jeg vil ikke være noe som bare blir interessant når man ikke gidder og vente på noe/noen alene? Er jeg latterlig nå og overreagerer? Det føles ikke bra ut ihvertfall. Synes det er veldig trist siden vi var så nære hverandre. Anonymkode: cda5a...4bb
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Nei, skjønner at du synes det er kjedelig. Jeg ville bare svart, vennlig men konkret, at "hvis du har det trangt med planer tar vi det en annen gang. Si ifra om du har kvelden fri for middag eller en drink". Så ser du om du hører fra henne. Anonymkode: 7cee4...f07 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 Jeg hadde også en sånn venninne. Hadde. Jeg gadd ikke mer. Det er utrolig uforskammet å bruke andre som tidsfyll mellom andre, mer interessante ting. Jeg nekter å la meg behandle slik. Jeg nekter å være tidsfordriv som er greit nok når man skal slå ihjel tid mens man venter på at den egentlige moroa begynner, med noen helt andre enn meg. Jeg ville sagt neitakk, om hun "inviterer" deg med på noe slikt igjen. Anonymkode: 12bae...097 1
Maximillian Cohen Skrevet 22. februar 2016 #4 Skrevet 22. februar 2016 (endret) Jeg tror hun vil tilbringe tid med deg, men er redd for å virke for pågående. Det er nok ikke slik at du er fyllmateriale mellom avtaler, selv om hun vil ha det til å fremstå slik. Hun er usikker og prøver å kompensere, men ender opp med å overkompensere. Endret 22. februar 2016 av Maximillian Cohen
PrimaDonna_ Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Nei, du overreagerer ikke. Jeg hadde ikke giddet å kaste bort tid på sånne venner. Hadde følt meg litt brukt, faktisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå