Gå til innhold

NESEOPERASJON I POLEN

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med neseoperasjon eller operasjon generelt gjort i polen? Jeg har hatt mye kontakt med en klinikk i Polen kalt Revive som virker veldig bra, men lurer på om her er andre som har fått noe gjort der? Eller evt andre gode klinikker i Polen?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva koster neseoperasjon i Polen? *nyskjerrig ;)

Anonymkode: 137b6...0d2

Skrevet

Har sett litt på det, men vil ikke vinninga gå opp i spinninga? De fleste tilbyr 2 dager på sykehus, men det er jo oppfølging av sting osv i 12 dager?

Anonymkode: cd184...a5f

Skrevet

Har du sett hvordan det ser ut på polske sykehus?!

humans-of-world-powerful-portrait-photog

Anonymkode: 32ccd...d1d

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva koster neseoperasjon i Polen? *nyskjerrig ;)

Anonymkode: 137b6...0d2

Rund 17-18 tusen norske kroner, i tillegg ser de helst at jeg er på klinikken i 10 dager, til en pris av kun 2500kr for overnattingen. Dette fordi de er veldig nøye de første dagene etterpå, og bare flybilletter hjem igjen til norge etter operasjonen, og tilbake etter en ukes tid for å dra ut ''tampongene'' i nesen og bandasjen, vil nesten bli like dyrt. Synes også det høres trygt ut å være nært legene om det skulle være noe:tongue: Så noe over 20tusen norske kroner vil det komme til å koste. Var også på konsultasjon med en kirurg fra Teres Nobel, nå skiftet navn til Aleris (?). De holder vel til i Oslo området, og skulle ha 56.000,- for samme operasjonen, derfor begynte jeg å se på steder i utlandet i stede :)

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

HAHA! så ikke slik ut der venninna mi opererte brystene i Polen. Veldig rent, fint og moderne! Jeg var med henne, men denne plassen var spesialisert på bryster, så derfor ser jeg etter en annen plass hvor de har mer erfaring med neser.. 

Skrevet
1 minutt siden, FrkPedersen skrev:

Rund 17-18 tusen norske kroner, i tillegg ser de helst at jeg er på klinikken i 10 dager, til en pris av kun 2500kr for overnattingen. Dette fordi de er veldig nøye de første dagene etterpå, og bare flybilletter hjem igjen til norge etter operasjonen, og tilbake etter en ukes tid for å dra ut ''tampongene'' i nesen og bandasjen, vil nesten bli like dyrt. Synes også det høres trygt ut å være nært legene om det skulle være noe:tongue: Så noe over 20tusen norske kroner vil det komme til å koste. Var også på konsultasjon med en kirurg fra Teres Nobel, nå skiftet navn til Aleris (?). De holder vel til i Oslo området, og skulle ha 56.000,- for samme operasjonen, derfor begynte jeg å se på steder i utlandet i stede :)

Altså 17.500+2500? Så 2500 dekker ti overnattinger? 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Altså 17.500+2500? Så 2500 dekker ti overnattinger? 

Jepp, det var en ''pakkepris'' for de som valgte å bli der gjennom hele prosessen. :tongue:

• 2 måneder senere...
Skrevet
Den ‎21‎.‎02‎.‎2016 at 14.12, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at du bare tuller og du mener ikke det. Jeg må jeg si at han mannen på bilde var en LIVING LEGEND i Polen. Dette bildet er fra 1985.(eller 1987) Han opererte en pasjent for 23 timer. Det var den første heart transplant i Polen. Han var en fremragende kirurg. og selvfølgelig siden 1987 mye have changed i Polen.

• Liker 2
  • 8 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fant du noen bra steder i polen? Vurderer det samme, så dyrt i norge..

Anonymkode: d50fd...839

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd i Polen og gikk ikke til tannlegen der engang pga faren for muliteresistente bakterier.

Anonymkode: 1b0ab...9b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...