Gå til innhold

Har du kvinneguiden som startside?

Olivia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nøupe.Her går det i Sol.no. Men KG ligger øverst på lista over "favoritter". Det må da telle for noe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Duchess

Nei har ikke det- er andre som bruker pc'en også, som nok ikke har den helt store gløden etter å ha kg som startside :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh..... jeg har nok Kvinneguiden som startside, ja... Det vil si, jeg popper rett inn på forumet..... Hopper over "startsiden".... :roll:

Hmmm... er det tegn på avhengighet??? *hørte ikke....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må faktisk tilstå at linken min på "Thea`s favoritter" går rett inn på KG diskusjonsforum.Men det er bare fordi atte jeg ikke helt finner igjen dit jeg egentlig skal sjø :roll: Eller lyver vi litt nå??? :oops:

@lfa, anonyme KG-holikere høres det greit ut for deg????

Skal vi si Torsdag 09.30??? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, da hadde samboeren boikottet pc'en stakkar. Her i huset var vi vg som startside. Sørger for at jeg alltid får lest dagens nyheter. Og så er det rett inn hit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Nei, har SOL jeg, vil ikke at noen skal vite at jeg henger på en slik kjerringside.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kobler meg på nettet kommer jeg rett inn på forum index, ferdig innlogget. Men det er fordi jeg "jobber" her.. :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har startsiden. Derfra går det direktelinje til

:) kart (er så dårlig i geografi)

:) IMDb (hver gang jeg ikke husker hva en skuespiller heter eller hvor jeg har sett ham før = ca hver gang jeg ser en film!)

:) KG, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...