AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Jeg har alltid vært i veldig glad i sex og føler jeg alltid tar det første steget til sex med min mann, hvis jeg er heldig så blir det kansje 1 gang i uka... Men nå etter jeg har blitt gravid og magen har blitt større så syns jeg det blir sjeldnere å sjeldnere sex på meg og jeg er frustrert for jeg føler jeg fantaserer mye uten og kunne gjøre noe med det.. Og jeg er kåt ! Men han vil nesten aldri.. Er det veldig turn off å ha sex med ei gravid dame? Hva syns dere menn? Anonymkode: 1e639...f19
stan Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Tvertimot. Dama har sjeldent vært så flott og sexy som når hun var gravid. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 Selvfølgelig er graviditet turn-off. Vår oppgave som menn er å spre genene vår videre og å få flest mulig avkom. Derfor vil vi helst knulle de damene som har størst sjanse for å få avkom som kan vokse opp til kjønnsmoden alder. Det betyr damer rundt 22-23 ved eggløsning. Alt annet er bare for å få ut litt frustrasjon i mellomtiden. En gravid dame kan man selvfølgelig ikke gjøre gravid - hun er jo allerede det fra før av. Anonymkode: 25ada...804
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #4 Skrevet 22. februar 2016 Gravide damer er sexy Anonymkode: 359a9...e9a 1
peppermyntete Skrevet 22. februar 2016 #5 Skrevet 22. februar 2016 Regner med du har snakket med mannen din om dette?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #6 Skrevet 22. februar 2016 1 minutt siden, peppermyntete skrev: Regner med du har snakket med mannen din om dette? Han sier bare at han orker ikke, er sliten, har vondt i hode osv.. At han syns jeg er fin og deilig og at jeg ikke må tenke sånn.. Men jeg blir frustrert og kommer ingen vei.. Han sier det men viser det aldri.. Anonymkode: 1e639...f19
Gjest Servicetekniker Skrevet 22. februar 2016 #7 Skrevet 22. februar 2016 Gravide er utroolig hot og sexy også når de har melk i brystene etterpå
Feyfeyhey Skrevet 22. februar 2016 #8 Skrevet 22. februar 2016 (endret) . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey
Gjest Castielz Skrevet 22. februar 2016 #9 Skrevet 22. februar 2016 Yup! Gravide og mødre er den ultimate turnoff
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #10 Skrevet 22. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig er graviditet turn-off. Vår oppgave som menn er å spre genene vår videre og å få flest mulig avkom. Derfor vil vi helst knulle de damene som har størst sjanse for å få avkom som kan vokse opp til kjønnsmoden alder. Det betyr damer rundt 22-23 ved eggløsning. Alt annet er bare for å få ut litt frustrasjon i mellomtiden. En gravid dame kan man selvfølgelig ikke gjøre gravid - hun er jo allerede det fra før av. Anonymkode: 25ada...804 Du glemte dette: Anonymkode: cc238...f24 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #11 Skrevet 22. februar 2016 Hørt om at noen menn er redd for å skade fosteret. Eller at de føler at babyen kan "se" penis. De skjønner jo at det ikke er mulig, men tanken er der. Kanskje litt som noen som syns det er ekkelt å ha sex med kjæledyr i samme rom? Det KAN hende at det er noe sånt han sliter med. Og da blir han ikke kåt heller. Så de unnskyldningene han kommer med er kanskje noe han ikke ønsker å innrømme og derfor sier han at han er trøtt eller vondt i hodet eller andre ting. Anonymkode: 2eef1...6ad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå