Gå til innhold

gravid, er det turn off?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært i veldig glad i sex og føler jeg alltid tar det første steget til sex med min mann, hvis jeg er heldig så blir det kansje 1 gang i uka... Men nå etter jeg har blitt gravid og magen har blitt større så syns jeg det blir sjeldnere å sjeldnere sex på meg og jeg er frustrert for jeg føler jeg fantaserer mye uten og kunne gjøre noe med det.. Og jeg er kåt ! Men han vil nesten aldri.. Er det veldig turn off å ha sex med ei gravid dame? Hva syns dere menn?

Anonymkode: 1e639...f19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tvertimot. Dama har sjeldent vært så flott og sexy som når hun var gravid. 

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig er graviditet turn-off. Vår oppgave som menn er å spre genene vår videre og å få flest mulig avkom. Derfor vil vi helst knulle de damene som har størst sjanse for å få avkom som kan vokse opp til kjønnsmoden alder. Det betyr damer rundt 22-23 ved eggløsning. Alt annet er bare for å få ut litt frustrasjon i mellomtiden. En gravid dame kan man selvfølgelig ikke gjøre gravid - hun er jo allerede det fra før av. 

Anonymkode: 25ada...804

Skrevet

Gravide damer er sexy

Anonymkode: 359a9...e9a

• Liker 1
Skrevet

Regner med du har snakket med mannen din om dette? 

Skrevet
1 minutt siden, peppermyntete skrev:

Regner med du har snakket med mannen din om dette? 

Han sier bare at han orker ikke, er sliten, har vondt i hode osv.. At han syns jeg er fin og deilig og at jeg ikke må tenke sånn.. Men jeg blir frustrert og kommer ingen vei.. Han sier det men viser det aldri..

Anonymkode: 1e639...f19

Gjest Servicetekniker
Skrevet

Gravide er utroolig hot og sexy :) også når de har melk i brystene etterpå :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
Gjest Castielz
Skrevet

Yup!

Gravide og mødre er den ultimate turnoff

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er graviditet turn-off. Vår oppgave som menn er å spre genene vår videre og å få flest mulig avkom. Derfor vil vi helst knulle de damene som har størst sjanse for å få avkom som kan vokse opp til kjønnsmoden alder. Det betyr damer rundt 22-23 ved eggløsning. Alt annet er bare for å få ut litt frustrasjon i mellomtiden. En gravid dame kan man selvfølgelig ikke gjøre gravid - hun er jo allerede det fra før av. 

Anonymkode: 25ada...804

Du glemte dette: :sarkasme:

Anonymkode: cc238...f24

• Liker 2
Skrevet

Hørt om at noen menn er redd for å skade fosteret. Eller at de føler at babyen kan "se" penis. De skjønner jo at det ikke er mulig, men tanken er der. Kanskje litt som noen som syns det er ekkelt å ha sex med kjæledyr i samme rom?

Det KAN hende at det er noe sånt han sliter med. Og da blir han ikke kåt heller. Så de unnskyldningene han kommer med er kanskje noe han ikke ønsker å innrømme og derfor sier han at han er trøtt eller vondt i hodet eller andre ting. 

Anonymkode: 2eef1...6ad

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...