Loffefrøken Skrevet 22. februar 2016 #1 Del Skrevet 22. februar 2016 Hei Jeg er på jakt etter møbelfolie som jeg skal ha til en pult, men sliter med å finne det her i Norge. Noen som vet om hvilke butikker som har det? Vil gjerne i en fysisk butikk og se før jeg kjøper, så vil ikke kjøpe fra nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 22. februar 2016 #2 Del Skrevet 22. februar 2016 Mener du kontaktpapir? Mulig det er jeg som ikke følger med, men har aldri hørt ordet møbelfolie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loffefrøken Skrevet 23. februar 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 23. februar 2016 Hehe, fant ut at det ofte heter klebefolie/kontaktplast. Er altså med "tremønster" jeg vil ha, så pulten ser ut som den er laget i beiset eik eller lignende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestevenninna di Skrevet 24. februar 2016 #4 Del Skrevet 24. februar 2016 I følge pandurokatatalogen skal de ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #5 Del Skrevet 24. februar 2016 Kanskje større utvalg i tapeter, men ikke så lett å fjerne den igjen om du angrer. Anonymkode: cf0f6...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #6 Del Skrevet 24. februar 2016 Jeg har kjøpt på Panduro, i marmormønster. Brukte det på toppen av en hylle, det ble fint! Lett å legge på, men man bør være to. Anonymkode: 0702a...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå