Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte å søle litt te på tastaturet på laptopen min. Jeg skrudde den av rett etterpå og satt den opp ned. 

Den er 1 år og 3 mnd gammel, så jeg har jo fortsatt garanti, og det er vel dermed dumt å skru den opp selv? Jeg tenker hvis det ikke vil være noe problem med væsken som er sølt inni hvis det skulle komme noen andre problemer med pc'n? Da får jeg jo ikke igjen på garantien siden jeg har skrudd den opp.

Skal jeg bare prøve å føhne tastaturet uten å åpne den? 

Jeg tenkte at hvis jeg føhner den utenfra så kan jeg jo i tillegg vente noen dager før jeg skrur den på? 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 5cdcb...1bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Garantien har du alt ødelagt ved å søle te på den.

Anonymkode: 18bbd...4fb

Skrevet

Jeg har sølt te på min laptop minst to ganger. Jeg har hatt sukker i teen, så tastene har vært seige å trykke på en stund etterpå, men så er den blitt helt fin igjen. Jeg bare tørket av den så godt jeg kunne, og brukte den videre... 

Anonymkode: a3877...f45

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sølt te på min laptop minst to ganger. Jeg har hatt sukker i teen, så tastene har vært seige å trykke på en stund etterpå, men så er den blitt helt fin igjen. Jeg bare tørket av den så godt jeg kunne, og brukte den videre... 

Anonymkode: a3877...f45

Haha, okei, da har jeg vel ikke så mye å frykte. Jeg støvsuget den (på laveste sugekraft) og fikk i alle fall ut ekstremt mye rusk, men det kom ikke ut noen dråper og tastene er tørre og fine, så det ser ikke ut som at det har rent særlig mye ned i pcn i alle fall. Jeg fikk vel ut det som var av fuktighet nå med støvsugeren vil jeg tro. Og så måtte jeg selvsagt skru den på av nysgjerrighet, og det er tydeligvis ingen problemer. Da gikk det heldigvis bra for denne gang :) 

for en måned siden mista jeg telefonen i vasken forresten, og jeg putta den i en pose med ris en dag og den fungerer akkurat som den skal fortsatt :) 

Anonymkode: 5cdcb...1bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...