Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er han ellers? Er han snill? Trofast? Morsom? En god far? Har han en jobb? Som oftest er ikke gresset grønnere på den andre siden.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har vært sammen lenge og jeg får nok inntrykk av at bordmanerer og alt det andre du nevner her kun er toppen av et isfjell som i bunn og grunn handler om et forhold som ikke fungerer - uavhengig av årsaker. Og kanskje er frustrasjonen din mest bunnet i det at han ikke gidder å gjøre noe med manerer og levestil - mer enn selve manerene etc. Når irritasjonen får innpass så har den også en tendens til å feste seg på flere og flere områder. Jeg synes ikke det har noen hensikt å fordele skyld her, for jeg tror dere sikkert begge har bidratt. Og han vil sikkert fortelle en annen historie enn det du forteller. For å få dette forholdet på bena tror jeg det må en grundig opprydding til, og det vil bli en lang prosess og det forutsetter at begge ønsker å gå inn i prosessen. her er det ikke nok med noen få samtaler.

Når det nå er slik så er det nok lurt å søke råd hos sakkyndige i f. eks barnevernet for å se på en mulighet for å kunne være fostermor alene, og jeg forstår veldig godt at du er villig til å sette det meste på vent for fosterbarnet ditt. Har mannen din bidratt mye i oppfølgingen av fosterbarnet - slik at det vil bli vanskelig å være alene om omsorgen?

Skrevet
Den 22. februar 2016 at 12.50, AnonymBruker skrev:

Nei...? Hva mener du? 

Anonymkode: 7ff3e...8ed

Det var en mann som skrev i en annen tråd her at han ikke hadde hatt sex med konen på ti år. De hadde også fosterbarn, barn, hus og hele pakken. Der var det også uaktuelt å gå i fra konen pga barna. 

Anonymkode: 5df4b...b48

Skrevet
Den 22. februar 2016 at 12.44, AnonymBruker skrev:

Så er perfekt mann ifølge TS er:

-Uten hår?

-Uten matlyder fra kjeften?

-Gjør husarbeid og tisser sittende.?

Høres ut som en lesbisk husmor hadde vært noe for TS? Alt du mangler en en dildo for å erstatte penisen så er du i mål.

Anonymkode: 8d0a0...c3d

Heiheihei! Det er mannen min du beskriver her! Lesbisk husmor du liksom. Noen menn har ikke hår overalt, min har kun på hodet, under armene, nedentil og en veiviser på magen. Svigerfar er lik. Og bordskikk er også vanlig å ha. Og noen menn står å tisser, mens andre sitter. Hva er galt med det? Husarbeid og matlaging tar han også del i☺️👍🏼

Anonymkode: 3ecbd...a02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...