AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Del Skrevet 22. februar 2016 Jeg føler meg venneløs for tiden.. Jeg har tre venninner som jeg anser som rimelig nære venninner.. den ene flytta nesten 200 mil unna for en månede siden, og etter hun flyttet så har det kun vært telefon og smskontakt (naturlig nok), men det blir vanskelig å holde ved like vennskapet når man ikke møtes lengre.. en annen venninne har blitt gravid og siden hun ble gravid så føler jeg hun har tatt mer og mer avstand, noe som føles som en sorg siden vi har et langt vennskap bak oss. Jeg hadde også håpt på å få være fadder på barnet siden hun ville vært den første jeg ville spurt om deg var jeg som fikk barn, men hun har forbigått meg og spurt fire andre venninner i stedet. Det føles veldig sårt.. hun vet hvor glad jeg er i barn og hvor mye jeg ønsker barn og at jeg har prøvd i åresvis uten hell.. jeg har ikke hatt noen problemer med å glede meg på hennes vegne og har gjort alt jeg kan for å være en støtte og hjelp når hun har behov for det. Den tredje venninna er det ingen problemer med, der føler jeg vennskapet vokser seg sterkere hele tiden og ting går begge veier. Men merker at jeg har vært veldig nedfor i det siste, føler jeg har veldig få nære vennskap igjen og jeg føler meg ensom. Mannen min er ikke spesielt sosial av seg så vi har få felles vennepar. Noen som har vært i lik situasjon som har noen tips til hvordan jeg skal håndtere det? Føler meg ensom og ønsker flere vennepar og venninner, men synes det er vanskelig å vite hvordan man går frem.. Anonymkode: eea16...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå