Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2004 #1 Skrevet 16. oktober 2004 Er en bifil jente som akkurat nå leter etter en "venninne" som er som meg; ikke ute etter et fast forhold men mer et "utvidet" venninneforhold. :-) Har prøvd på lek.no men det blir nok litt feil forum tror jeg. Har prøvd nettvenn også men der er det vanskelig både å finne andre og å bli funnet, når man er i en sånn gruppe. På gaysir.no fant jeg ingen muligheter for kontaktannonser. Hvor er det andre finner hverandre da? Tidligere, før jeg "ble" sånn selv, kjente jeg flere som traff andre jenter både her og der men jeg er ikke så flink til å komme i kontakt med andre siden jeg verken går særlig mye på byen eller har flørtet med jenter på byen noen gang. Er det noen som kan tipse meg om steder på internett hvor jeg kan henvende meg?
Gjest Venninne Skrevet 16. oktober 2004 #2 Skrevet 16. oktober 2004 Spraydate kanskje. Men jeg vet ikke hvordan det fungerer i praksis. Utesteder i de store byene. Registrere deg her? Nettkontakt her?
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2004 #3 Skrevet 16. oktober 2004 Chatten på www.eros.no har chatterom for dette og mye annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå