Gå til innhold

Vi skal ha trekant

Fremhevede innlegg

Skrevet

Typen og jeg har bestemt oss for å realisere en fantasi, nemlig å ha trekant. Det skal være med en annen kvinne, har vi funnet ut (han takler ikke andre peniser :P ). Men nå gjenstår det å finne en. Dere som har prøvd, hvor fant dere folk som ville være med på dette?

Anonymkode: f6bcd...203

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typen og jeg har bestemt oss for å realisere en fantasi, nemlig å ha trekant. Det skal være med en annen kvinne, har vi funnet ut (han takler ikke andre peniser :P ). Men nå gjenstår det å finne en. Dere som har prøvd, hvor fant dere folk som ville være med på dette?

Anonymkode: f6bcd...203

Hei

Jeg har hatt trekant med både tidligere samboer, og eksisterende samboer.

Tidligere samboer:
Hun hadde ønske om å prøve jentesex, trekant med to gutter var uaktuelt (hennes krav). Det tok lang tid før vi fant den rette. Vi ville det skulle skje naturlig (ikke noen sexannonser, avtaler på forhånd). Det ble mange "bomturer" på nachspiel, det ble som oftest bare med at hun og en annen jente klinet. Ingen turte å ta neste steg.

, men så skjedde det. Vi hadde et lite nachspiel (kun oss og en felles venninne). Ut på kvelden så gikk hun (venninnen) inne på soverommet vårt - kledde seg naken og la seg i sengen. Enkelt og greit :)

Eksisterende samboer:
Vi snakket mye om sex, vi har et åpent om alt - hun vet alt, og jeg vet alt. Begge hadde prøvd trekant tidligere (med kun med ekstra jenter). Jeg fortalt hvem av mine kompiser kunne ha blitt med på trekant, og tilsvarende sa hun hvem av hennes venninner som var aktuell. Første gang hadde vi med en ekstra mann, dette skjedde på nachspiel - vi hadde lagt oss og han kom inn og tok oss på fersken. Han spurte om han kunne delta, thats it. En annen gang så ble jeg vekket av en telefon midt på natten - det var min samboer "Vi er to kåte jenter, vi trenger en kuk. Kommer du?" Jeg KOM! :)

Min erfaring - nachspiel. Vi har hatt med min beste kompis på trekant (han var allerede i et forhold), dette har vært helt problemfritt. Jeg tenker ikke på det lenger. Og jeg er åpen for at det kan skje igjen. 

Jeg tror det er viktig at tre-person ikke er en vær venninne av ham. 

Lykke til!

Min erfaring - dette har utelukkende vært positiv. Ikke bare for sexlivet, men også for kjærlighetslivet. Jeg tror det var viktig for oss at vi har både hatt med ekstra gutt og ekstra jente.

Anonymkode: 54cd7...109

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...