mari Skrevet 16. oktober 2004 #1 Del Skrevet 16. oktober 2004 fant en kjempe fin side, hvor pengene fra salg går til UNICEF, det er jo noe vi alle bør støtte! http://www.unicefkort.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 16. oktober 2004 #2 Del Skrevet 16. oktober 2004 dette var en kjekk side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 16. oktober 2004 #3 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg handler bestandig alle julekortene mine fra Unicef. de er veldig fine, og går til et godt formål. Har allerede tenkt på om andre av produktene egner seg som gaver og vurderer å bli fadder i anledning jula i år. Jeg har lurt litt på om jeg skal legge katalogen på jobben og høre om andre er interessert i å bestille sammen. Er det "pushy"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det hørtes ut som en KJEMPE god ide. Så lenge folk får bestemme selv om de har lyst til å bestille eller ikke så er det ikke "pushy" syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. oktober 2004 #5 Del Skrevet 17. oktober 2004 Siden jeg allerede støtter unicef med et månedlig beløp var jeg så heldig å få den lille katalogen i posten. Har tenkt å handle litt der i år. Utrolig mange flotte kort å få der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 17. oktober 2004 #6 Del Skrevet 17. oktober 2004 Der var det masse fine ting! Skal absolutt bestille ting derfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 18. oktober 2004 #7 Del Skrevet 18. oktober 2004 Kjempefin side Mange fine julekort der. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 18. oktober 2004 #8 Del Skrevet 18. oktober 2004 Tror jammen jeg må handle noen julekort der i år. I tillegg var disse pene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 18. oktober 2004 #9 Del Skrevet 18. oktober 2004 Kjøpte julekort fra Amnesty i fjor, men i år ble det fra Unicef. :-) Mange fine kort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 19. oktober 2004 Tror jammen jeg må handle noen julekort der i år. I tillegg var disse pene Ja, og masse annet. tror nok det blir handlet noen gaver her ja. kort blir det nok ikke, for må jo sende medbilder av barna. så foresten at de hadde fine takke kort hvor man kunne sette inn bilde av barnet, håper det kommer sånne i julekort neste år! Deilig med en forening som ikke sender ut masse kort som ikke blir brukt, og gir dårlig samvittighet hvis man ikke betaler for dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 20. oktober 2004 #11 Del Skrevet 20. oktober 2004 Takk for tipset.. Mye fint å se på de sidene, og i tillegg støtter man en god sak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå