Gå til innhold

Fine julegaver etc.

mari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg handler bestandig alle julekortene mine fra Unicef. de er veldig fine, og går til et godt formål. Har allerede tenkt på om andre av produktene egner seg som gaver og vurderer å bli fadder i anledning jula i år.

Jeg har lurt litt på om jeg skal legge katalogen på jobben og høre om andre er interessert i å bestille sammen. Er det "pushy"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en KJEMPE god ide. Så lenge folk får bestemme selv om de har lyst til å bestille eller ikke så er det ikke "pushy" syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg allerede støtter unicef med et månedlig beløp var jeg så heldig å få den lille katalogen i posten. Har tenkt å handle litt der i år. :) Utrolig mange flotte kort å få der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jammen jeg må handle noen julekort der i år. I tillegg var disse pene

Ja, og masse annet. tror nok det blir handlet noen gaver her ja. kort blir det nok ikke, for må jo sende medbilder av barna. så foresten at de hadde fine takke kort hvor man kunne sette inn bilde av barnet, håper det kommer sånne i julekort neste år!

Deilig med en forening som ikke sender ut masse kort som ikke blir brukt, og gir dårlig samvittighet hvis man ikke betaler for dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...