1337 Skrevet 21. februar 2016 #1 Skrevet 21. februar 2016 Motparten til tråden "Dumme ting kundene sier" Har selv jobbet i butikk i seks år, før jeg gikk over til å gjøre noe helt annet. Er veldig oppmerksom på hvilken kundebehandling jeg får. Noen ganger bare koker det inni meg! Jeg blir så sint av dårlig kundebehandling, ansatte som sitter på telefon/PC, nedlatende svar eller de som ikke orker å sjekke opp i saker på en ordentlig måte. For eksempel: når jeg jobbet i butikk og kunden var interessert i en våre vi ikke hadde på lager, så spurte jeg alltid kunden om jeg skulle ringe til nærmeste butikk å høre om de hadde. Om jeg ikke hadde tid til det forklarte jeg kunden at jeg gjerne skulle gjort det men det er dessverre kø, her har du telefonnummeret du kan ringe og varenummer du skal spørre etter. Har aldri, ALDRI, opplevd noe lignende i butikker i Oslo! En episode fra Coop Mega på Bøler, hvor jeg skulle hente en pakke på posten. De scannet hentelappen og begynner å lete i postNord-hylla, leter lenge! Kommer tilslutt tilbake til meg og sier at denne pakken er allerede utlevert. Nei, sier jeg. Den er ikke utlevert, jeg har akkurat mottatt hentemelding og har ikke henta pakken enda. Den ansatte kan da fortelle at pakken har venta på meg lenge, og at jeg har henta den. Det kommer heldigvis en ny ansatt forbi som finner pakken min etter få sekundet. Jeg kjenner jeg blir så irritert over slike ansatte som bare skal anta at ingenting er deres feil..... Det er sjelden jeg tør å si ifra om dårlig kundebehandling, og benytter derfor denne tråden som en liten utblåsing! 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #2 Skrevet 21. februar 2016 På tide å si ifra om dårlig kundebehandling! Få de sparket, slik at folk som faktisk er interessert i å beholde jobben sin kan få sjansen. Anonymkode: ed447...743 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 Jeg også har blitt veldig oppmerksom etter at jeg startet som ansatt i butikk selv. Jobbet tidligere i Enklere Liv, og nå er jeg i en bokhandel hvor jeg jobber på de to avdelingene som ligger i byen. Spesielt etter jeg startet i bokhandelen at jeg begynte følge med på hvilken behandling jeg fikk selv i butikker. En ting er kundeservice, en annen ting er holdning. Anonymkode: 6138c...1ce
1337 Skrevet 22. februar 2016 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg også har blitt veldig oppmerksom etter at jeg startet som ansatt i butikk selv. Jobbet tidligere i Enklere Liv, og nå er jeg i en bokhandel hvor jeg jobber på de to avdelingene som ligger i byen. Spesielt etter jeg startet i bokhandelen at jeg begynte følge med på hvilken behandling jeg fikk selv i butikker. En ting er kundeservice, en annen ting er holdning. Anonymkode: 6138c...1ce Helt enig - kanskje det er holdningen jeg egentlig blir frustrert over. Og er det en gjenganger at holdningen blant butikkansatte i Oslo er ekstra dårlig? Da også uavhengig av alder, faktisk! TS
SunnivaOslo Skrevet 22. februar 2016 #5 Skrevet 22. februar 2016 Det verste er kassafolk som ikke sier hei,ha det osv. Bare sitter der og scanner varene uten et ord,send dem på smilekurs. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå