Gå til innhold

Parykk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har parykk? Hvordan "fungerer" det i hverdagen? Kan man bade med det? Sove med det? Er det ubehagelig? Hvordan er det når det er varmt?

Og - noen bra steder å handle sånt på? Som selvfølgelig er ekte hår, ikke syntetisk. Vil gjerne ha tips til både nettsider og fysiske butikker :)

Anonymkode: 406a3...fe5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parykk er dyrt, klør, er varmt og ingen fornøyelse å bruke. Du tar den av ved soving, bading osv. Ellers blir den ødelagt. 

Finnes få steder som lager parykker da de i all hovedsak lages til kreftpasienter med refusjonsrettigheter. 

Anonymkode: e5da1...176

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Parykk er dyrt, klør, er varmt og ingen fornøyelse å bruke. Du tar den av ved soving, bading osv. Ellers blir den ødelagt. 

Finnes få steder som lager parykker da de i all hovedsak lages til kreftpasienter med refusjonsrettigheter. 

Anonymkode: e5da1...176

Jeg har brukt parykk lenge pga at jeg mistet håret og de klør ikke

Anonymkode: ed4e7...e4b

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen her som har parykk? Hvordan "fungerer" det i hverdagen? Kan man bade med det? Sove med det? Er det ubehagelig? Hvordan er det når det er varmt?

Og - noen bra steder å handle sånt på? Som selvfølgelig er ekte hår, ikke syntetisk. Vil gjerne ha tips til både nettsider og fysiske butikker :)

Her kan du få kjøpt gode parykker

http://parykksalongen.no/

Skrevet

Har ikke mange plagene med parykk. Ikke så varmt som jeg trodde.  Går fint å bade med en kvalitets parykk.

Skrevet
Den 22.2.2016 at 10.37, AnonymBruker skrev:

Her kan du få kjøpt gode parykker

http://parykksalongen.no/

Takk! Det var ikke så dyrt som jeg trodde :)

Skrevet

Hvordan funker det i praksis? Kan det dras opp i en hestehale i løpet av dagen?

Skrevet

Det har jeg alldri prøvd, men det går sikkert fint. Jeg har lyst å prøve fletter , men da må moen hjelpe meg.

Skrevet
Den 25.2.2016 at 22.16, AnonymBruker skrev:

Hvordan funker det i praksis? Kan det dras opp i en hestehale i løpet av dagen?

Det kan, men det vil se rart ut sålenge det ikke er full lace cap og ekte menneskehår,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...