Gå til innhold

Dior Skinflash vs. YSL Touch Eclat  

1. 1. Dior Skinflash vs. YSL Touch Eclat

• Dior Skinflash
      1
    • YSL Touch Eclat
      0
    • Andre (skriv gjerne hvilken)
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og valget står mellom Dior Skinflash og YSL Touc Eclat. Hvilken er best?

Hvilken dekker mest?

Hvilken ser mest naturlig ut?

Er det evnt. noen andre du heller vil anbefale?

Pris er uvesentlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Ingen av dem dekker noe særlig, de virker mer på den måten at de inneholder lysreflekterende partikler som lyser opp området du bruker dem på. YSLs concealer dekker ingenting, synes jeg. Jeg har concealeren til Kanebo, og den dekker litt mer,

Skrevet

Jeg bruker en kombinasjon av Skinflash og Kanebo sin. Skinflash har de partiklene, og kanebo dekker. Synes kobinasjonen blir penest på meg.

Skrevet

Jeg har bare prøvd en og det er Clarins sin.

Liker den veldig godt, og jeg syns den dekker bra også får jeg lyse og klare øyne!

Kosta litt over 200.

Skrevet

Jeg skal bare ha noe under øynene for å se friskere ut (jeg er ikke mørk der eller noe), noe å dekke litt i kinnene med for de er røde og noe rundt nesevingene. Kan YSL eller Dior sin gjøre dette?

Gjest lilletroll
Skrevet

Ingen anelse....har bare prøvd en og det er ingen av disse to... :-? Den fra Body Shop har jeg....vet ikke hva den heter, men den koster 129, og funker veldig bra på meg i hvertfall

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvis du finner en farge som matcher huden din, ville jeg gått for Dior. Den dekker litt mer, og fargene er mer naturlige. Litt billigere er den også.

Gjest Hulderjenta
Skrevet
Jeg har bare prøvd en og det er Clarins sin.

Liker den veldig godt, og jeg syns den dekker bra også får jeg lyse og klare øyne!

Kosta litt over 200.

Denne er god!! :Nikke: Bruker den jeg og, etter å ha brukt Kanebo sin lenge. Inntil en dag da jeg så at fargen på Kaneboen så altfor gul ut til meg, så jeg kjøpte meg en ny. Da ble det Clarins, og den er perfekt. Holder meg til den!

Skrevet

Hei!

Hvis du skal ha enten den fra YSL eller den fra Dior ville jge valgt Dior Skinflash. Har prøvd begge og syns det er veldig liten forskjell,men Dior Skinflash er

-billigere

-dekker hakket mer

-striper seg ikke så lett opp

-tørrer heller ikke ut huden noe

Så egetnlig tror jeg at du vil få mere får prisen ved å kjøpe Diors.

Ellers syns jeg også Nina Riccis concealer er bra. Koster under 200,men er ikke så drøy som Dior eller YSL. Men den dekker iallfall alle tegn til mørke ringer og hevelser under øynene.

Har nesten alltid brukt YSL,men etter Dior Skinflash kom har jeg gått over til den. Men du får se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...