Gå til innhold

Naturell tran - smak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har smakt naturell tran; smaker den veldig annerledes enn tran med sitronsmak? Jeg pleier å kjøpe med sitronsmak og har ingen problemer med å få den ned. Ser derimot at naturell tran er en del billigere. Er tran med sitronsmak verdt prisen, eller er naturell tran like greit? 

Anonymkode: d2d64...157

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ER klar over at tran er kvakksalveri, ikke sant? Forskere har etter langtekkelig forskning funnet ut at tran har samme helseverdi som en slurk vann. Trolig er tran marginalt mindre virksom... 

Om du insisterer på å ta det: smør den på huden. Tran gir myk hud.

Anonymkode: fd13b...90e

Skrevet

Jeg tar det for å få et mer balansert forhold mellom omega 3 og omega 6-fettsyrer. Er også greit for å få i seg vitamin D. Men om jeg skulle ta det eller ikke var egentlig ikke spørsmålet mitt. 

Gjest incognita
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har smakt naturell tran; smaker den veldig annerledes enn tran med sitronsmak? Jeg pleier å kjøpe med sitronsmak og har ingen problemer med å få den ned. Ser derimot at naturell tran er en del billigere. Er tran med sitronsmak verdt prisen, eller er naturell tran like greit? 

Den smaker slik tran skal smake! :opplyser: 

Skrevet

De smaker likt syntes jeg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ER klar over at tran er kvakksalveri, ikke sant? Forskere har etter langtekkelig forskning funnet ut at tran har samme helseverdi som en slurk vann. Trolig er tran marginalt mindre virksom... 

Om man trenger D-vitamin er tran bra. Det sier fastlegen min :opplyser:

Skrevet

Jeg synes tran med sitron smaker PY, i mens den vanlige smaker helt OK... Er jo ikke verre enn å prøve?

Skrevet

Smaker nesten likt som den med sitron synes jeg. Synes ikke den har en spesielt distinkt sitronsmak i utgangspunktet.

Skrevet

Den smaker død og fordervelse. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker best den med naturlig smak. Det er konsistensen på tran jeg ikke er så glad i og den er jo den samme uansett smak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...