Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2004 #1 Skrevet 16. oktober 2004 Jeg bestilte nettopp varer for 2000 på HqHair. Og etter jeg trykket for å godkjenne summen der man taster korttall og sånn så poppet jeg rett inn på førstesiden på HqHair igjen... Fikk ingen beskjed om at det gikk bra og at varene er sendt. Og har ikke fått noen mail heller Er helt ny med det her så er dette "farlig"? Er det sånn det skal være eller?
Gjest Ethereal Skrevet 16. oktober 2004 #3 Skrevet 16. oktober 2004 Har ikke peiling på den nettsiden, men å bestille for 2000? Da får du 10,6% toll plusset på toppen av 24% merverdiavgift, og da spørs det om en bestilling lønner seg @all. HQhair skriver såvidt jeg vet ikke ned verdien på pakkene, så du er garantert at den blir stoppet. Men sannsynligvis har det skjedd en feil, kan du ikke bare maile dem og høre?
missfidget Skrevet 16. oktober 2004 #4 Skrevet 16. oktober 2004 Du må bare slapp av, for jeg vet at det er akkurat det som skjer på HQHair. Det skremmer meg også hver gang. Men er det noen grunn til at du bestilt for så mye penger på en gang? Hvis det ble stoppet i toll altså?
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2004 #5 Skrevet 16. oktober 2004 Du må bare slapp av, for jeg vet at det er akkurat det som skjer på HQHair. Det skremmer meg også hver gang. Men er det noen grunn til at du bestilt for så mye penger på en gang? Hvis det ble stoppet i toll altså? takk for svar begge Jeg bestile bare ting jeg hadde lyst på jeg. Tenkte ikke så mye over toll og sånn :-? Har mailet dem ang det som skjedde men inget svar. Burde jeg maile dem og be dem skrive verdien på pakken? For å slippe toll altså :o
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2004 #6 Skrevet 16. oktober 2004 meg gjest igjen. burde jeg kanskje få dem til å dele opp pakken i 2 forsendelser? Vil slippe den toll-dritten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå