Gå til innhold

Finnes det ingen menn som liker liten rumpe lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er så søt! Virker som en skikkelig fin fyr, vet du er Kjekk også:ninuskapus:

Anonymkode: c16dc...4aa

Hilsen Sphere selv :laugh:

Anonymkode: 37e3a...e75

• Liker 1
Gjest Andrea93
Skrevet (endret)
19 timer siden, copro skrev:

Rumpa på bildet sitter jo på et barn! Hvordan er det mulig å sammenligne en barnerumpe mot voksne...? Dette er jo på grensen til pedofili.

Folk må være som de er, og det er som det blir nevnt i tråden, noen vil like den ene rumpa og noen den andre. Når alt kommer til alt så er det vel personligheten man skal leve sammen med, og da er det da andre faktorer enn utvendig detaljer som teller! Hva skal man med en fin bil dersom den ikke dekker behovet for daglig bruk? Jo da blir den stående i garasjen og bare tatt frem når man skal vise den frem. Nei dama mi skal matche meg, og om rumpa eller puppene er små eller store er da likegyldig når vi har det fint og godt sammen.

Så jenter - legg fra dere hysteriet og kom ned på jorda igjen. Dere skal vite at dere er flotte uansett, unge på sin måte og modne på sin måte. Jeg elsker kvinner som er seg selv :)

Et barn?! Det er Miranda Kerr, modell for Victoria's Secret og over 30. Folk tar virkelig lett på pedofili-stempelet, det er skremmende. 

Edit: Ser nå at noen allerede hadde påpekt det, så da er kommentaren min overflødig :)

Endret av Andrea93
Skrevet

For et takras av en tråd :flau:

Anonymkode: 7d69b...fdf

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen Sphere selv :laugh:

Anonymkode: 37e3a...e75

Jeg liker å gi meg selv komplimenter, men på et åpent forum? :fnise:

Skrevet
59 minutter siden, Sphere skrev:

Jeg liker å gi meg selv komplimenter, men på et åpent forum? :fnise:

:fnise: lol

Anonymkode: c16dc...4aa

Gjest GiftMann38
Skrevet
On 21.2.2016 at 9:17 PM, AnonymBruker said:

http://bildr.no/image/UTRwNGJa.jpeg

Før dette rumpehysteriet begynte tenkte jeg aldri på hvordan kroppen min var egentlig. Men etter det har tatt så av de siste årene føler jeg meg uattraktiv og liker ikke å vise meg naken lenger. Er tynn av natur, slik som modellen på bildet, og rumpa er deretter. 

Anonymkode: b184b...890

BIldet gjort om til link.

-Saraby, mod.

Må ikke tro på alt du ser i media. 

Gjest justcurious
Skrevet
På 21.2.2016 den 21.17, AnonymBruker skrev:

Før dette rumpehysteriet begynte tenkte jeg aldri på hvordan kroppen min var egentlig. Men etter det har tatt så av de siste årene føler jeg meg uattraktiv og liker ikke å vise meg naken lenger. Er tynn av natur, slik som modellen på bildet, og rumpa er deretter. 

-Saraby, mod.

Samme her. Jeg har heldigvis pupper da, men det virker som de fleste menn er mer opptatt av rumper. Har aldri fått noen klager da og jeg hadde aldri i verden operert rumpa mi. Ikke om jeg hadde fått penger for det engang.

Skrevet

H

Anonymkode: 960f1...e4a

Skrevet
On 10/15/2017 at 11:38 PM, MaxxMekker said:

At det var..?

Hei. Kanskje du foretrekker rumpen til en eldre herre? ;) 

Anonymkode: 960f1...e4a

Skrevet
2 timer siden, justcurious skrev:

Samme her. Jeg har heldigvis pupper da, men det virker som de fleste menn er mer opptatt av rumper. Har aldri fått noen klager da og jeg hadde aldri i verden operert rumpa mi. Ikke om jeg hadde fått penger for det engang.

Hør her. Menn er forskjellige og alt det der...MEN, jeg har aldri kjent eller truffet en mann som liker Kardashian rumper, eller hva de nå heter. Du skal være stolt av den rumpa du har, og sjansen for at mange liker den er rimelig stor, dessuten er det trynet de fleste faller for (utseendemessig), i hvert fall i min verden.

Skrevet (endret)
På ‎21‎.‎02‎.‎2016 den 21.17, AnonymBruker skrev:

-Saraby, mod.

Smaken er som baken! Jeg har ikke sans for store rumper i utgangspunktet. Da må det være andre ting som trekker opp. Derimot liker jeg det jeg vil kalle normale rumper og har heller ingen ting imot små rumper. Men det kommer jo an på hva du mener med små da selvsagt. Det er mange ting ved rumpa foruten størrelse som er viktigere. Rumpa på bildet er helt nydelig!

Endret av Guy Fawkes
Skrevet
På 21.2.2016 den 21.59, Coolaid skrev:

Det er et tankekors.

Les her inne på KG hvor mye dere unge jenter og kvinner dyrker kroppsidealet. 

Dette er vel resultatet, ingen av dere har evnen til å være fornøyd med dere selv lengre. Det er trist, fordi dere er alle kjempeflotte !

Så bra! La det være naturlig, det er den virkelige skjønnheten. Hva er vel vakrere enn en kvinne som tør vise sin naturlige kropp, i tillegg tør være stolt av den. Slutt med den ekle silikonen, blås i 'rumpetrend', og for all del ikke stans denne galskapen om å fjerne kjønnslepper. Vær kvinne, det er derfor vi elsker dere...!

Anonymkode: 1cff8...1ab

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så bra! La det være naturlig, det er den virkelige skjønnheten. Hva er vel vakrere enn en kvinne som tør vise sin naturlige kropp, i tillegg tør være stolt av den. Slutt med den ekle silikonen, blås i 'rumpetrend', og for all del ikke stans denne galskapen om å fjerne kjønnslepper. Vær kvinne, det er derfor vi elsker dere...!

Mente selvfølgelig "stans galskapen om å fjerne kjønnslepper"!!!

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for bilder med opphavsrett og latterliggjøring.

pinar, mod. 

Skrevet

Ser på damer også.  Er jente selv.  Smale er finest.  Og blir superkåt av jenter med små bryst.  Kim Kardashian-rumper- eller kropp må IKKE bli idealet.  Og det blir det neppe heller.  Folk, og menn bryr seg egentlig ikke så mye.

Anonymkode: 60f37...a99

Skrevet

Liker faste rumper, trente rumper. En trent rumpe kan være både stor og liten, det kommer an på muskelmassen. 

Anonymkode: 9882f...3a2

Skrevet

Hvor hen er de mennene som liker store rumper, lurer jeg på.

Skrevet
5 timer siden, O.G. skrev:

Hvor hen er de mennene som liker store rumper, lurer jeg på.

Vi holder tyst som vi er lært opp til:fnise:

Anonymkode: 3498a...744

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...