AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #61 Skrevet 16. oktober 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er så søt! Virker som en skikkelig fin fyr, vet du er Kjekk også Anonymkode: c16dc...4aa Hilsen Sphere selv Anonymkode: 37e3a...e75 1
Gjest Andrea93 Skrevet 16. oktober 2017 #62 Skrevet 16. oktober 2017 (endret) 19 timer siden, copro skrev: Rumpa på bildet sitter jo på et barn! Hvordan er det mulig å sammenligne en barnerumpe mot voksne...? Dette er jo på grensen til pedofili. Folk må være som de er, og det er som det blir nevnt i tråden, noen vil like den ene rumpa og noen den andre. Når alt kommer til alt så er det vel personligheten man skal leve sammen med, og da er det da andre faktorer enn utvendig detaljer som teller! Hva skal man med en fin bil dersom den ikke dekker behovet for daglig bruk? Jo da blir den stående i garasjen og bare tatt frem når man skal vise den frem. Nei dama mi skal matche meg, og om rumpa eller puppene er små eller store er da likegyldig når vi har det fint og godt sammen. Så jenter - legg fra dere hysteriet og kom ned på jorda igjen. Dere skal vite at dere er flotte uansett, unge på sin måte og modne på sin måte. Jeg elsker kvinner som er seg selv Et barn?! Det er Miranda Kerr, modell for Victoria's Secret og over 30. Folk tar virkelig lett på pedofili-stempelet, det er skremmende. Edit: Ser nå at noen allerede hadde påpekt det, så da er kommentaren min overflødig Endret 16. oktober 2017 av Andrea93
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #63 Skrevet 16. oktober 2017 For et takras av en tråd Anonymkode: 7d69b...fdf 1
Sphere Skrevet 16. oktober 2017 #64 Skrevet 16. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hilsen Sphere selv Anonymkode: 37e3a...e75 Jeg liker å gi meg selv komplimenter, men på et åpent forum?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #65 Skrevet 16. oktober 2017 59 minutter siden, Sphere skrev: Jeg liker å gi meg selv komplimenter, men på et åpent forum? lol Anonymkode: c16dc...4aa
Gjest GiftMann38 Skrevet 20. oktober 2017 #66 Skrevet 20. oktober 2017 On 21.2.2016 at 9:17 PM, AnonymBruker said: http://bildr.no/image/UTRwNGJa.jpeg Før dette rumpehysteriet begynte tenkte jeg aldri på hvordan kroppen min var egentlig. Men etter det har tatt så av de siste årene føler jeg meg uattraktiv og liker ikke å vise meg naken lenger. Er tynn av natur, slik som modellen på bildet, og rumpa er deretter. Anonymkode: b184b...890 BIldet gjort om til link. -Saraby, mod. Må ikke tro på alt du ser i media.
Gjest justcurious Skrevet 20. oktober 2017 #67 Skrevet 20. oktober 2017 På 21.2.2016 den 21.17, AnonymBruker skrev: http://bildr.no/image/UTRwNGJa.jpeg Før dette rumpehysteriet begynte tenkte jeg aldri på hvordan kroppen min var egentlig. Men etter det har tatt så av de siste årene føler jeg meg uattraktiv og liker ikke å vise meg naken lenger. Er tynn av natur, slik som modellen på bildet, og rumpa er deretter. Anonymkode: b184b...890 BIldet gjort om til link. -Saraby, mod. Samme her. Jeg har heldigvis pupper da, men det virker som de fleste menn er mer opptatt av rumper. Har aldri fått noen klager da og jeg hadde aldri i verden operert rumpa mi. Ikke om jeg hadde fått penger for det engang.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #69 Skrevet 21. oktober 2017 On 10/15/2017 at 11:38 PM, MaxxMekker said: At det var..? Hei. Kanskje du foretrekker rumpen til en eldre herre? Anonymkode: 960f1...e4a
HalldirV2 Skrevet 21. oktober 2017 #70 Skrevet 21. oktober 2017 2 timer siden, justcurious skrev: Samme her. Jeg har heldigvis pupper da, men det virker som de fleste menn er mer opptatt av rumper. Har aldri fått noen klager da og jeg hadde aldri i verden operert rumpa mi. Ikke om jeg hadde fått penger for det engang. Hør her. Menn er forskjellige og alt det der...MEN, jeg har aldri kjent eller truffet en mann som liker Kardashian rumper, eller hva de nå heter. Du skal være stolt av den rumpa du har, og sjansen for at mange liker den er rimelig stor, dessuten er det trynet de fleste faller for (utseendemessig), i hvert fall i min verden.
Guy Fawkes Skrevet 21. oktober 2017 #71 Skrevet 21. oktober 2017 (endret) På 21.02.2016 den 21.17, AnonymBruker skrev: http://bildr.no/image/UTRwNGJa.jpeg Før dette rumpehysteriet begynte tenkte jeg aldri på hvordan kroppen min var egentlig. Men etter det har tatt så av de siste årene føler jeg meg uattraktiv og liker ikke å vise meg naken lenger. Er tynn av natur, slik som modellen på bildet, og rumpa er deretter. Anonymkode: b184b...890 BIldet gjort om til link. -Saraby, mod. Smaken er som baken! Jeg har ikke sans for store rumper i utgangspunktet. Da må det være andre ting som trekker opp. Derimot liker jeg det jeg vil kalle normale rumper og har heller ingen ting imot små rumper. Men det kommer jo an på hva du mener med små da selvsagt. Det er mange ting ved rumpa foruten størrelse som er viktigere. Rumpa på bildet er helt nydelig! Endret 21. oktober 2017 av Guy Fawkes
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #72 Skrevet 21. oktober 2017 På 21.2.2016 den 21.59, Coolaid skrev: Det er et tankekors. Les her inne på KG hvor mye dere unge jenter og kvinner dyrker kroppsidealet. Dette er vel resultatet, ingen av dere har evnen til å være fornøyd med dere selv lengre. Det er trist, fordi dere er alle kjempeflotte ! Så bra! La det være naturlig, det er den virkelige skjønnheten. Hva er vel vakrere enn en kvinne som tør vise sin naturlige kropp, i tillegg tør være stolt av den. Slutt med den ekle silikonen, blås i 'rumpetrend', og for all del ikke stans denne galskapen om å fjerne kjønnslepper. Vær kvinne, det er derfor vi elsker dere...! Anonymkode: 1cff8...1ab 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #73 Skrevet 21. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så bra! La det være naturlig, det er den virkelige skjønnheten. Hva er vel vakrere enn en kvinne som tør vise sin naturlige kropp, i tillegg tør være stolt av den. Slutt med den ekle silikonen, blås i 'rumpetrend', og for all del ikke stans denne galskapen om å fjerne kjønnslepper. Vær kvinne, det er derfor vi elsker dere...! Anonymkode: 1cff8...1ab Mente selvfølgelig "stans galskapen om å fjerne kjønnslepper"!!! Anonymkode: 1cff8...1ab 1
pinar Skrevet 25. oktober 2017 #74 Skrevet 25. oktober 2017 Ryddet for bilder med opphavsrett og latterliggjøring. pinar, mod.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #75 Skrevet 1. november 2017 Ser på damer også. Er jente selv. Smale er finest. Og blir superkåt av jenter med små bryst. Kim Kardashian-rumper- eller kropp må IKKE bli idealet. Og det blir det neppe heller. Folk, og menn bryr seg egentlig ikke så mye. Anonymkode: 60f37...a99
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #77 Skrevet 1. november 2017 Liker faste rumper, trente rumper. En trent rumpe kan være både stor og liten, det kommer an på muskelmassen. Anonymkode: 9882f...3a2
Gjest O.G. Skrevet 1. november 2017 #78 Skrevet 1. november 2017 Hvor hen er de mennene som liker store rumper, lurer jeg på.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #79 Skrevet 1. november 2017 https://stancewars.com/fridays-are-always-femfriday-sommer-ray/ Et eksempel. Synes hennes rumpe er mye finere enn hun i førsteinnlegget, men når det gjelder utrente rumper er de små som regel finere enn de store. Anonymkode: 9882f...3a2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #80 Skrevet 1. november 2017 5 timer siden, O.G. skrev: Hvor hen er de mennene som liker store rumper, lurer jeg på. Vi holder tyst som vi er lært opp til Anonymkode: 3498a...744
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå