AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #21 Skrevet 21. februar 2016 Jeg er også "tynn av natur" hva nå enn natur er. Alle mennesker er i grunn tynn av natur, men men. Jeg er i alle fall slank og har ikke mye overflødig, men har likevel en killer rumpe. Men så har jeg også en mage som ikke er perfekt i mine øyne, selv om det bare er sånn jeg er skapt. Og så tenker jeg på det i 1 min av og til når jeg ser på den når jeg bader f.eks (spesielt fordi jeg er konstant oppblåst) og så legger jeg det vekk, fordi jeg har en mann som elsker meg, jeg er frisk og fin og har ingenting å klage på. Ingen av oss er perfekte TS og du må bare lære deg å leve med det du ikke synes er perfekt, for rumpa di vokser i alle fall ikke av at du ikke vil vise den frem eller at du bekymrer deg over det. Lev med det og drit i det. Anonymkode: e5473...cca
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #22 Skrevet 21. februar 2016 Jeg vil anta at det som er tiltrekkende er en fin, fast rompe. Så er det jo litt individuelt om man synes det er spesielt fint med litt stor rompe. Men kom faen meg ikke her og si at du ser ut som en supermodell og ingen vil ha kroppen din! "Alle" vil ha kroppen din. Anonymkode: e7384...4fb 1
Gjest Genevieve Skrevet 21. februar 2016 #23 Skrevet 21. februar 2016 Sånn rumpe hadde jeg også når jeg veide under 45 kg
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #24 Skrevet 21. februar 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er da få menn som liker disse store bavianrumpene ala Kim Kardashian. Uansett. Det kommer bæsj ut av alle rumper. Til tider lukter det ikke akkurat fioler fra tarmgassen som kommer ut... Anonymkode: 5771f...749 Løsningen er her! "Prompepille Laget av 100 prosent naturlige ingredienser! Christian Poincheval, en 65 år gammel franskmann har funnet opp denne pillen som får prompen din til å lukte som sjokolade eller blomster. " http://www.msn.com/nb-no/nyheter/teknologiogvitenskap/se-fremtiden-n%C3%A5-79-futuristiske-dingser-som-allerede-finnes/ss-BBpF8hu#image=62 Anonymkode: d8a34...a4c 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #25 Skrevet 22. februar 2016 Fudge machine er fudge machine. Det finnes en siklende mann for dem alle, så slapp av og vær glad for den rumpa du har! Anonymkode: 13e85...e42
Fysikeren Skrevet 22. februar 2016 #26 Skrevet 22. februar 2016 Jo, absolutt! Litt som når jeg har spist veldig mye biff en periode, så er det ålreit å spise pizza en stund. Forandring fryder er det kanskje man sier.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #27 Skrevet 22. februar 2016 Foretrekker stor rumpe. Deilig med kvinnelige former Anonymkode: e0b07...8ef 4
frk91 Skrevet 22. februar 2016 #28 Skrevet 22. februar 2016 Ingen av de jeg har vært med har klagd over min lille rumpe, og jeg har vært med flere såkalte rumpemenn. Hvorfor bry seg om noe man ikke kan gjøre noe med? Jeg er tynn og har en liten rumpe, og synes jeg ser fantastisk ut naken. Om en mann ikke hadde vært fornøyd med meg så synd for han. Finnes alltids noen andre å pule. 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #29 Skrevet 22. februar 2016 Den 21. februar 2016 at 21.17, AnonymBruker skrev: http://bildr.no/image/UTRwNGJa.jpeg Før dette rumpehysteriet begynte tenkte jeg aldri på hvordan kroppen min var egentlig. Men etter det har tatt så av de siste årene føler jeg meg uattraktiv og liker ikke å vise meg naken lenger. Er tynn av natur, slik som modellen på bildet, og rumpa er deretter. Anonymkode: b184b...890 BIldet gjort om til link. -Saraby, mod. Rumpa på bildet er bortimot perfekt. Anonymkode: d581a...7e2 1
Mann 42 Skrevet 23. februar 2016 #30 Skrevet 23. februar 2016 Den 21.2.2016 at 21.17, AnonymBruker skrev: http://bildr.no/image/UTRwNGJa.jpeg Før dette rumpehysteriet begynte tenkte jeg aldri på hvordan kroppen min var egentlig. Men etter det har tatt så av de siste årene føler jeg meg uattraktiv og liker ikke å vise meg naken lenger. Er tynn av natur, slik som modellen på bildet, og rumpa er deretter. Anonymkode: b184b...890 BIldet gjort om til link. -Saraby, mod. Dette med store rumper er noe dere jenter har funnet på selv. Og om du er noe i nærheten av det bildet du linket til, så trenger du ikke bekymre deg for at rumpa di er lite attraktiv. Den så riktig spretten ut i mine øyne. 1
Mann 42 Skrevet 23. februar 2016 #31 Skrevet 23. februar 2016 Den 21.2.2016 at 0.26, AnonymBruker skrev: Jeg vil anta at det som er tiltrekkende er en fin, fast rompe. Så er det jo litt individuelt om man synes det er spesielt fint med litt stor rompe. Men kom faen meg ikke her og si at du ser ut som en supermodell og ingen vil ha kroppen din! "Alle" vil ha kroppen din. Anonymkode: e7384...4fb Så sant det ikke dreier seg om det jeg i mitt stille sinn kaller en deigræv, så er rumper generelt veldig attraktive. En deigræv er en rumpe uten muskler, men med fett. Det er mulig at skjønnheten kommer innenfra, men deigræva er ikke ett av de stedene der den tyter ut. For å parafrasere Amy Schumer. 1
Saraby Skrevet 23. februar 2016 #32 Skrevet 23. februar 2016 Tråden er ryddet for personangrep. -Saraby, mod.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #33 Skrevet 23. februar 2016 7 timer siden, Mann 42 skrev: Så sant det ikke dreier seg om det jeg i mitt stille sinn kaller en deigræv, så er rumper generelt veldig attraktive. En deigræv er en rumpe uten muskler, men med fett. Det er mulig at skjønnheten kommer innenfra, men deigræva er ikke ett av de stedene der den tyter ut. For å parafrasere Amy Schumer. Hvorfor sier du sånne ting? Det er så dumt å bruke enhver anledning til å snakke ned andre mennesker. Hva er vitsen, kan du ikke holde din avsky for "deigrumper" for deg selv? Anonymkode: 55043...0a9 5
Gjest -Tricia- Skrevet 23. februar 2016 #34 Skrevet 23. februar 2016 (endret) Jeg er dame selv og har medium stor rumpe som hverken er spesielt trent eller utrent, men jeg synes store struttende rumper kan bli litt voldsomt jeg da. Små rumper er mye nettere og mer kvinnelig, du burde være fornøyd med det Kim Kardashian har nydelig timeglass figur, men rumpa hennes er faktisk litt skummel http://img0.joyreactor.com/pics/post/Kim-Kardashian-celebrities-miley-cyrus-butt-1699912.jpeg Haha Endret 23. februar 2016 av -Tricia-
Gjest Servicetekniker Skrevet 23. februar 2016 #35 Skrevet 23. februar 2016 Elsker små rumper viss de takler anal sex :o
Gjest -Tricia- Skrevet 23. februar 2016 #36 Skrevet 23. februar 2016 (endret) 9 minutter siden, Servicetekniker skrev: Elsker små rumper viss de takler anal sex :o Hvis de takler analsex Små rumper takler vel ikke analsex noe dårligere enn større rumper. Analen er jo stort sett same shit (bokstavelig talt) uansett Endret 23. februar 2016 av -Tricia-
Madelen1 Skrevet 14. oktober 2017 #37 Skrevet 14. oktober 2017 På 21.2.2016 den 21.17, AnonymBruker skrev: http://bildr.no/image/UTRwNGJa.jpeg Før dette rumpehysteriet begynte tenkte jeg aldri på hvordan kroppen min var egentlig. Men etter det har tatt så av de siste årene føler jeg meg uattraktiv og liker ikke å vise meg naken lenger. Er tynn av natur, slik som modellen på bildet, og rumpa er deretter. Anonymkode: b184b...890 BIldet gjort om til link. -Saraby, mod. Kroppen din er perfekt.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #38 Skrevet 14. oktober 2017 Jeg har aldri brydd meg om størrelsen på rumpa. Noen kler stor rumpe, andre kler liten rumpe. En formfull dame kler en litt større rumpe, mens en slank dame kler en mindre rumpe. Anonymkode: b0797...a01
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #39 Skrevet 14. oktober 2017 who fucking cares..... Anonymkode: d0c35...b34
Apis Skrevet 15. oktober 2017 #40 Skrevet 15. oktober 2017 De finnes, det har noe med proporsjoner å gjøre, alle de små rumpene en kan se bilde av her i denne tråden er fine, Kim K, der er det noe galt med proporsjonene, bein i forhold til rumpe, store rumper er ikke det noe som kommer fra farget hip hop miljø?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå