Gjest Leonardo Skrevet 21. februar 2016 #1 Skrevet 21. februar 2016 Jeg kommer til å eksperimentere mer med dette fremover.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #3 Skrevet 21. februar 2016 Det synes jeg er en fin løsning. Da har jeg litt ekstra tid til å tenke på om jeg vil ha kontakt, og så har jeg muligheten til å ta litt initiativ. Anonymkode: cc36b...5da 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #4 Skrevet 21. februar 2016 Er dette uvanlig da? Anonymkode: 18da5...25d 1
Gjest O.G. Skrevet 21. februar 2016 #5 Skrevet 21. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette uvanlig da? Anonymkode: 18da5...25d Nei, men hvis en fyr vil ha kontakt, må han ta kontakt.
Gjest Leonardo Skrevet 21. februar 2016 #6 Skrevet 21. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det synes jeg er en fin løsning. Da har jeg litt ekstra tid til å tenke på om jeg vil ha kontakt, og så har jeg muligheten til å ta litt initiativ. Anonymkode: cc36b...5da Interessant. Men jeg hørte også en gang at mange jenter kunne oppfatte dette som at han egentlig ikke var så interessert og at det derfor kunne slå ut negativt. Men når jeg gjør det kommer jeg ikke til å gjøre det på en 'whatever' måte. Mer som, "Jeg har lyst å se deg igjen. Her er nummeret mitt." 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette uvanlig da? Anonymkode: 18da5...25d Jeg vet ikke, men tror ikke det er vanlig i min omgangskrets i hvert fall. Det aller vanligste er vel å spørre om nummeret til jenta eller at man utveksler kontaktinformasjon begge veier. Har opplevd at jenter har tatt kontakt først ved sistnevnte. Men har ikke så mye erfaring med å kun gi ut nummeret mitt uten å få hennes. Gjorde det en gang nå som jeg husker fordi mobiltelefonen min var død og da fikk jeg faktisk melding litt senere. En opplagt fordel med dette er at man sannsynligvis kan anta at jenta er veldig interessert om hun tar kontakt og i tillegg vil man kanskje kunne skille seg ut, noe som alltid er positivt. Samtidig vil man kanskje også miste en del jenter.
Rootz Skrevet 21. februar 2016 #7 Skrevet 21. februar 2016 (endret) 14 minutter siden, O.G. skrev: Nei, men hvis en fyr vil ha kontakt, må han ta kontakt. Bullshit, Bedre å gi nr til kvinnfolk. Hvis ho er heldig så tar du tlf når hun ringer. Det er kvinnfolk som skal vise interesse for mannfolk. Endret 21. februar 2016 av Rootz 1
Gjest O.G. Skrevet 21. februar 2016 #8 Skrevet 21. februar 2016 14 minutter siden, Rootz skrev: Bullshit, Bedre å gi nr til kvinnfolk. Hvis ho er heldig så tar du tlf når hun ringer. Det er kvinnfolk som skal vise interesse for mannfolk. Hvorfor?
Rootz Skrevet 21. februar 2016 #9 Skrevet 21. februar 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Hvorfor? Fordi det er bedre å ha kvinnfolk løpende etter seg enn å må løpe etter kvinnfolk. 2
Gjest O.G. Skrevet 21. februar 2016 #10 Skrevet 21. februar 2016 33 minutter siden, Rootz skrev: Fordi det er bedre å ha kvinnfolk løpende etter seg enn å må løpe etter kvinnfolk. Hvorfor løper ikke kvinnene etter deg, mon tro...
peppermyntete Skrevet 21. februar 2016 #11 Skrevet 21. februar 2016 Hadde syntes det var hyggelig. Å gi nr er for meg en pekepinn på interesse, jeg gir i alle fall ikke nr i hytt og pine. 2
Registrert Skrevet 22. februar 2016 #12 Skrevet 22. februar 2016 (endret) Til fremmede jenter på stranda, gata, en kafe osv som jeg er tiltrukket av pleier jeg å gi nummeret mitt til. Ofte fører det til en spontan "blind date" der og da og jeg får nummeret/snapchatten deres, og det er mange som tar kontakt senere. Fin måte å finne ut om en jente er interrresert uten å være pågående. Endret 22. februar 2016 av Registrert
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #13 Skrevet 22. februar 2016 Dette skjer 50% av alle sjekkesituasjoner med meg. Anonymkode: 8d25d...73b
Katten.2.0 Skrevet 22. februar 2016 #14 Skrevet 22. februar 2016 Funket greit de gangene jeg gjorde det. Dog la jeg det fra meg, da det ikke falt meg naturlig.
Rootz Skrevet 22. februar 2016 #15 Skrevet 22. februar 2016 (endret) 9 timer siden, O.G. skrev: Hvorfor løper ikke kvinnene etter deg, mon tro... Jeg tror ikke du er den rette persjonen til å dømme andre her. Endret 22. februar 2016 av Rootz 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. februar 2016 #16 Skrevet 22. februar 2016 Det er fint, da slipper jeg å ta kontakt om jeg ikke vil. Jeg vil sannsynligvis ikke ta kontakt , har ikke gjort det til nå når jeg har fått telefonnummer. Hvem vet, kanskje jeg en dag er interessert nok til at jeg er villig til å utsette meg selv for det nervepirrende opplegget.
Hulderen Skrevet 22. februar 2016 #17 Skrevet 22. februar 2016 Det er fint, for da viser han at han er interessert uten å være pågående.
EvaLena Skrevet 22. februar 2016 #18 Skrevet 22. februar 2016 Hadde passet meg ypperlig, da hadde jeg sluppet å gi bort tlfnummeret mitt 😊 Samtidig så hadde jeg neppe viet den personen mye oppmerksomhet og vips borte vekk med han
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #19 Skrevet 22. februar 2016 Jeg hadde nok ikke ringt. Assosierer dette med menn som gir nummeret sitt til alt og alle - de tenker "hvorfor ikke", og vil bare ha napp et sted. Eller de er vant til å bli avvist og tør ikke spørre rett ut om nummeret. Det er litt som menn som sjekker opp kvinner i matbutikken og midt på gaten. Det er ikke noe galt med det i seg selv, men det er veldig typisk for menn som leser sjekkeblogger og er litt desperate (samt mest ute etter sex). Anonymkode: cb2a7...8f5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #20 Skrevet 22. februar 2016 Stilte du ikke samme spørsmål med den forrige brukeren din? Burde vel heller komme med resultatene dine enn å spørre? Anonymkode: 7111e...dbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå