Inwe Skrevet 21. februar 2016 #1 Skrevet 21. februar 2016 Jeg har lenge slitt med uren hud, og har endelig penger til å koste på meg en tur til hudpleier. Men siden jeg aldri har gjort det før lurer jeg på om noen har noen å anbefale i Oslo?
nattsvermer Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Jeg har gått hos Your Skin et år nå. Veldig fornøyd :-)
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Den 21. februar 2016 at 19.47, Inwe skrev: Jeg har lenge slitt med uren hud, og har endelig penger til å koste på meg en tur til hudpleier. Men siden jeg aldri har gjort det før lurer jeg på om noen har noen å anbefale i Oslo? Den 25. februar 2016 at 12.55, nattsvermer skrev: Jeg har gått hos Your Skin et år nå. Veldig fornøyd :-) Jeg har veldig god erfaring med Oslo Hudlegesenter. Veldig dyktige på alle typer hudproblemer. Har både leger og hudpleier. Jeg har veldig dårlig erfaring med Hud og Hårklinikken. (Flytter fra Sten og Strøm til Vika) De har dårlig kundebehandling og et useriøse, bruk pengene dine et annet sted. Lykke til😀 Anonymkode: dc0cb...4bc
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 Oslo hudlegesenter er eneste jeg har vært fornøyd med. De prakker heller ikke på deg en drøss av dyre produkter fra merker de samarbeider med som de anbefaler i hytt og pine til alle uavhengig av hudtype og problem - men forteller deg akuratt hva som trengs for DIN hud og skriver også ut resept til effektive kremer. Jeg ble anbefalt to rimelige produkter fra apoteket etter behandling der og aldri fått press om å kjøpe en hel serie av dyre renseprodukter rett fra de osv. Anonymkode: 661de...c5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå