Inwe Skrevet 21. februar 2016 #1 Skrevet 21. februar 2016 Jeg har lenge slitt med uren hud, og har endelig penger til å koste på meg en tur til hudpleier. Men siden jeg aldri har gjort det før lurer jeg på om noen har noen å anbefale i Oslo?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har veldig god erfaring med Oslo Hudlegesenter. De er profesjonelle og vet hva de driver med. Har både lege som behandler hudsykdommer og hudpleier. Hvis du har slitt med uren hud lenge kan det være du har en hudsykdom. Du vil garantert få den riktige behandlingen og de rette produktene for deg. Jeg vil anbefale deg å ikke gå til Hud & Hår Klinikken i Oslo. De flytter nå fra Steen & Strøm til Vika. Arrogant kundebehandling og mangel på kompetanse. Bruk pengene dine et annet sted. Lykke til! Anonymkode: 9f1c0...f05
Banks Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Jeg går til skin by me på Carl Berner. Går til hun som eier den. Veldig veldig flink og hyggelig! har slitt med acne i voksen alder, er helt borte nå. Det beste med henne er at hun aldri prakker på deg unødvendigheter for å tjene penger! :D hudpleie er undervurdert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå