Gå til innhold

Samfunnet i dag er blitt helt sykt! Operasjoner i hytt og pine.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, samfunnet i dag er jo blitt helt sykt! 

Folk opererer seg i hytt og pine. Forstørrer leppene, legger på vippeextentions, sprøyter inn botox inn i ansiktet for å "forebygge" rynker. WTF??! Hva er det som skjer med verden? 

Bloggere som tjener over en million på å skrive om sminke og operasjoner. Jeg får helt bakoversveis og lurer på hva faen som har skjedd med denne verden? 20 åringer som legger inn BOTOX? 

Lurer på hvordan verden ser ut som 20 år. Vet ikke om jeg tørr å tenke på det en gang.  

Hvordan i helvete har dette skjedd? 

Anonymkode: 2d6dd...de1

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Velstandsøkning.

Anonymkode: f38d4...ffc

Skrevet

Man har frihet til å tenke på seg selv 10 timer om dagen, da blir man veldig bevisst på alle små feil og mangler

Anonymkode: 41d14...a6d

Skrevet

Jeg vil ikke akkurat definere botox og løsvipper som operasjoner ...

Skrevet
1 time siden, Silfen skrev:

Jeg vil ikke akkurat definere botox og løsvipper som operasjoner ...

Nei, jeg sa heller ikke at det er det samme. Det forandrer forsatt ikke på saken at folk opererer og fikser seg som bare rakkern. Samme om det er vippeextensions, botox, restylane, forstørre ræva, og gudene vet hva... I 2016 er det ikke nok å bare være seg selv, folk skal se ut som knulledukker

• Liker 1
Skrevet

Fordi vi ikke ble fine nok fra naturens side. Naturen duger liksom ikke... Skaffer den oss mennesker finere, og holder oss unge litt lenger, så går ting sikkert bedre.

Anonymkode: 5708e...a1c

Skrevet
Den Sunday, February 21, 2016 at 18.40, AnonymBruker skrev:

Altså, samfunnet i dag er jo blitt helt sykt! 

Folk opererer seg i hytt og pine. Forstørrer leppene, legger på vippeextentions, sprøyter inn botox inn i ansiktet for å "forebygge" rynker. WTF??! Hva er det som skjer med verden? 

Bloggere som tjener over en million på å skrive om sminke og operasjoner. Jeg får helt bakoversveis og lurer på hva faen som har skjedd med denne verden? 20 åringer som legger inn BOTOX? 

Lurer på hvordan verden ser ut som 20 år. Vet ikke om jeg tørr å tenke på det en gang.  

Nå kjenner jeg flere som har tatt botox  og filler. De er i en helt annen fase i livet.

A. 55 år. Filler i kråketær. I hennes familie er de veldig utpreget. Hun ville gjøre de mindre synlig. De var som krater. 

B. Botox i sinnarynken. Hun er 49. Rynkene var veldig dyp. Syns det er helt greit.

Når 20 åringer fyller på med botox og filler, så kan en lure på klinikkene sin moral. Du er slett i huden som 20 åring.

At noen kan tjene en mill på å skrive om sminke....tja hva er det som gjør at folk leser dette. Flere lesere...mere penger. Går ikke inn på blogger. 

Anonymkode: b5efc...fe0

Skrevet

Det er fordi vi blir mer og mer overflatiske og navlebeskuende. Utseende, evig ungdom, sexappeal, veldreid kropp og et glanset ytre er det viktigste i livet. Vi glemmer å være medmennesker, bry oss om hverandre, ta vare på miljøet og vår psykiske helse i dragsuget av plastic fantastic-bølgen. Det er utrolig trist å se unge jenter forstørre lepper og pupper, sprøyte inn botox i ung alder, fjerne omtrent hvert hårstrå på kroppen, bleke rumpehull, ta vaginalplastikk osv, for ikke å snakke om alle kompleksene de påfører seg selv ved å studere seg selv med lupe for å finne ørsmå ting man kanskje burde endre på. Det er direkte usunt.

Flere og flere unge sliter psykisk, og verre kommer det til å bli, hvis vi ikke snart får hue ut av ræva og begynner å fokusere på de viktige verdiene i livet. Unge bukker under av press om å være så vellykket på alle områder. Det er dessverre blitt sånn at du blir bedømt ut fra hva du presterer og hvordan du ser ut, framfor å bli verdsatt for den du er. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...