Gå til innhold

Ordlek. Ab, Ac, Ad osv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan vel ikke skrive flere innlegg etter hverandre heller? Trodde man måtte vente med neste innlegg til en annen hadde skrevet?

Anonymkode: 84002...4cf

Det har jeg ikke sett noe sted, men vi kunne godt ha det slik.

Mesterliga

Anonymkode: f3b67...af6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du redigere bort? Du jukser.

Mereritter

Det er vel strengt tatt ikke juks når det ikke finnes noen regler om det. Hvis det finnes noen regler utover det som står i HI, gjerne fortell! Hvis det er problematisk kan det vel lages regler? Selv synes jeg det er helt ok😊 

Andre spørsmål jeg gjerne vil ha svar på før jeg blir anklaget for juks igjen:

Er det lov å skrive egennavn og/eller stedsnavn? F eks Mekka? Messias?

Hvis en tidligere har skrevet et enkeltord, er det lov å bygge videre på dette ordet for å danne et sammensatt ord? Feks melk, melkebart eller melkekartong.

Hvis svar på andre spørsmål er ja, sier jeg metthetsfølelse. Hvis ikke, shame on me🤗

Endret av fitlife
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, fitlife skrev:

Det er vel strengt tatt ikke juks når det ikke finnes noen regler om det. Hvis det finnes noen regler utover det som står i HI, gjerne fortell! Hvis det er problematisk kan det vel lages regler? Selv synes jeg det er helt ok😊 

Andre spørsmål jeg gjerne vil ha svar på før jeg blir anklaget for juks igjen:

Er det lov å skrive egennavn og/eller stedsnavn? F eks Mekka? Messias?

Hvis en tidligere har skrevet et enkeltord, er det lov å bygge videre på dette ordet for å danne et sammensatt ord? Feks melk, melkebart eller melkekartong.

Hvis svar på andre spørsmål er ja, sier jeg metthetsfølelse. Hvis ikke, shame on me🤗

Jeg mener det står noe om det noen sider ut i tråden. Du får lete og lese :P Mener bestemt det sto at det kun skulle være ett ord pr innlegg. Å ha mange ord pr innlegg bruker opp orda og det blir kjedelig for alle andre som vil delta i tråden. 

Det er lov å skrive på engelsk, norsk, skrive navn og påbyggingsord, men ikke å gjenta ordet (der har jeg selv klart å bomme..)  Hvem som helst kan skrive posten etter kl 24 som opplyser om nye bokstavkoblinger.

Meitemarken

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener det står noe om det noen sider ut i tråden. Du får lete og lese :P Mener bestemt det sto at det kun skulle være ett ord pr innlegg. Å ha mange ord pr innlegg bruker opp orda og det blir kjedelig for alle andre som vil delta i tråden. 

Det er lov å skrive på engelsk, norsk, skrive navn og påbyggingsord, men ikke å gjenta ordet (der har jeg selv klart å bomme..)  Hvem som helst kan skrive posten etter kl 24 som opplyser om nye bokstavkoblinger.

Meitemarken

Jeg gidder ikke å lese side etter side for å finne regler, de bør være festet i hovedinnlegget. Da sier jeg heller takk for meg i denne tråden :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, fitlife skrev:

Jeg gidder ikke å lese side etter side for å finne regler, de bør være festet i hovedinnlegget. Da sier jeg heller takk for meg i denne tråden :) 

Det er litt vanskelig å få til når tråden ble starta av en ab. :)

Menneskeblod

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...