AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #1 Skrevet 21. februar 2016 Jeg tok lapraskopi uten at de gjorde noe mer på tirsdag. De hadde slitt slitt med å komme inn, og jeg måtte sy noen innvendige sting. Fortsatt har jeg SÅ vondt, orker bare å ligge på sofaen egentlig. Er ikke vondt når jeg ligger stille, men ved bevegelse. Kan feks ikke legge armene i kors over brystet når jeg sitter da det gjør vondt. Jeg har ganske høy smerteterskel, så tror ikke jeg bare er pysete...... Anonymkode: 703d3...b13
ingridx Skrevet 21. februar 2016 #2 Skrevet 21. februar 2016 Jeg synes det verste med lap var gassmertene i overkroppen. For meg fikk jeg en intens smerte i skuldrene, og det opplevdes som det aldri gikk iver. 5 dager etter operasjonen hadde jeg fortsatt smerter. Jeg slet også mye med smerter i magen etterpå, en uke senere løftet jeg mye på jobb og fikk kjempe vondt. Tok noen uker før jeg følte meg 100 %.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 OK dette er veldig gammelt innlegg . Men jeg skriver for kanskje flere lurer på det samme Hadde LAP for 1 uke siden, har fortsatt vondt i sårene.. Tok vertfall 5 dager før jeg følte meg normal igjen, men kan ikke løfte / gjøre mye før jeg kjenner det i sårene. Anonymkode: a05c9...aee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå