Sandratuppeluri Skrevet 21. februar 2016 #1 Skrevet 21. februar 2016 Jeg har fullstendig forelsket meg i flere av produktene til GOSH for ikke å nevne at de ikke driver med dyretesting. Så vidt jeg vet er Vita de eneste som selger det i Norge, men nå har de sluttet med det. Jeg lurer bare på om noen vet av noen butikker eller nettbutikker som selger dette merket.
Gjest O.G. Skrevet 21. februar 2016 #2 Skrevet 21. februar 2016 Jeg kontaktet Gosh om det her og de jobber med å få Gosh til Norge igjen.
Sandratuppeluri Skrevet 21. februar 2016 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2016 3 minutter siden, O.G. skrev: Jeg kontaktet Gosh om det her og de jobber med å få Gosh til Norge igjen. Ååååååååh så supert 1 minutt siden, Notatboka skrev: Eleven.no selger GOSH Tusen takk!
Persephone Skrevet 21. februar 2016 #5 Skrevet 21. februar 2016 Jeg har også et par favoritter derfra, blant annet bb-creamen. Håper virkelig de kommer tilbake til Norge!
Gjest O.G. Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 Jeg har litt lyst til å bare bestille fra den danske Gosh Cosmetics siden og se om de sender til Norge, det skal jo ikke være noe problem hvis man har betalt...
TrudeMette Skrevet 23. juni 2017 #7 Skrevet 23. juni 2017 Veldig synd at det er tatt ut av markedet Var veldig avhengig av flere av produktene.
Gjest O.G. Skrevet 24. juni 2017 #8 Skrevet 24. juni 2017 På 23.6.2017 den 15.46, TrudeMette skrev: Veldig synd at det er tatt ut av markedet Var veldig avhengig av flere av produktene. Hvilke da? Gosh blir å sende til Norge via den danske nettbutikken snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå