Gjest Lilleulv Skrevet 16. oktober 2004 #1 Skrevet 16. oktober 2004 er det bare meg som synes at Margaret Berger sin sang get you so high høres ut som sugababes? Med litt innslag av Pulp fiction i melodien?
Samantha Skrevet 16. oktober 2004 #2 Skrevet 16. oktober 2004 Mange eg kjenne dei den er heilt lik en av sangane til Sugarbabes i begynnelsen. Men eg kan ikkje seie at eg la merke til det... :-) Men reknar med den er det, sidan så mange syns det!
CheapChampagne Skrevet 16. oktober 2004 #3 Skrevet 16. oktober 2004 Helt enig i at i begynnelsen så er den prikk lik Overload med Sugerbabes. Men sangen er jo kul da! Noen som har hørt resten av albumet? Er det bra?
Arkana Skrevet 16. oktober 2004 #4 Skrevet 16. oktober 2004 Synes det høres ut som Bertine Zetliz, og jeg liker ingen av dem.
Himmelblå Skrevet 17. oktober 2004 #5 Skrevet 17. oktober 2004 likte den ikke så godt i starten men nå når jeg har hørt den et par ganger liker jeg den bedre å bedre for hver gang. syns også hun minner litt om bertine zetlitz
Gjest Hulderjenta Skrevet 17. oktober 2004 #6 Skrevet 17. oktober 2004 Har likt sangen fra første tone!
Gjest Lilleulv Skrevet 17. oktober 2004 #8 Skrevet 17. oktober 2004 kan være enig i at det er litt samme stil som bertine. men garantert likt overload...
Tusseline Skrevet 18. oktober 2004 #9 Skrevet 18. oktober 2004 Synes hun er litt wannabe-Björk i den videoen der, jeg. Det må forresten legges til, at hun flere ganger har uttalt seg om at hun skulle ønske hun så ut som henne.
Gjest Frigg Skrevet 19. oktober 2004 #10 Skrevet 19. oktober 2004 :enig_animasjon: Med lilleulv, men synes likevel den er veldig fin!
Søtpotita Skrevet 19. oktober 2004 #11 Skrevet 19. oktober 2004 Har alltid syntest at Margaret er den av dei som var i idol no sist, som hadde mest å fara med...Ho hadde liksom litt eigen stil og er ikkje av den sorten som syng masse kliss klass:) Syns sangen var veldig bra, men kanskje litt for sugarbabes...men bertine zetlitz er jo berre best! Gleda meg til hennar nye cd kjem 1 november!!
@nna Lovinda Skrevet 19. oktober 2004 #12 Skrevet 19. oktober 2004 Den ligne ikke så veldig hvis du høre Sugababes og ho samtidig..dem spilte dem på radio for ikke lenge siden for å sammenligne. Synes ho gjør det bra på egne bein!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå