Gå til innhold

margaret berger sin singel

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

er det bare meg som synes at Margaret Berger sin sang get you so high høres ut som sugababes? Med litt innslag av Pulp fiction i melodien? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange eg kjenne dei den er heilt lik en av sangane til Sugarbabes i begynnelsen. Men eg kan ikkje seie at eg la merke til det... :-)

Men reknar med den er det, sidan så mange syns det!

Skrevet

Helt enig i at i begynnelsen så er den prikk lik Overload med Sugerbabes.

Men sangen er jo kul da! Noen som har hørt resten av albumet? Er det bra?

Skrevet

Synes det høres ut som Bertine Zetliz, og jeg liker ingen av dem.

Skrevet

likte den ikke så godt i starten men nå når jeg har hørt den et par ganger liker jeg den bedre å bedre for hver gang. syns også hun minner litt om bertine zetlitz

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Har likt sangen fra første tone! :digge:

Gjest Lilleulv
Skrevet

kan være enig i at det er litt samme stil som bertine. men garantert likt overload...

Skrevet

Synes hun er litt wannabe-Björk i den videoen der, jeg. Det må forresten legges til, at hun flere ganger har uttalt seg om at hun skulle ønske hun så ut som henne. :roll:

Skrevet

:enig_animasjon: Med lilleulv, men synes likevel den er veldig fin!

:digge:

Skrevet

Har alltid syntest at Margaret er den av dei som var i idol no sist, som hadde mest å fara med...Ho hadde liksom litt eigen stil og er ikkje av den sorten som syng masse kliss klass:)

Syns sangen var veldig bra, men kanskje litt for sugarbabes...men bertine zetlitz er jo berre best! Gleda meg til hennar nye cd kjem 1 november!!:)

Skrevet

Den ligne ikke så veldig hvis du høre Sugababes og ho samtidig..dem spilte dem på radio for ikke lenge siden for å sammenligne.

Synes ho gjør det bra på egne bein! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...