Gå til innhold

The Vampire Diaries "ødelegger" for The Originals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irriterer meg veldig over dette. Spesielt i de siste episodene fordi VD hopper frem og tilbake 3 år i tid og da vet man jo at Klaus i TO ikke kan dø fordi han er i samme "sire line" (vet ikke hva det blir på norsk). 

Synes forøvrig at TO er mye bedre enn VD og vurderer nesten å bare slutte å se sistnevnte.

Hva synes dere om seriene? 

Anonymkode: b9afa...f41

Skrevet

Har fulgt både TVD og TO fra starten, men har kuttet ut begge etter den siste sesongen begynte i høst. Var spesielt begeistret for TVD og shipet Delena noe sinnsykt. Synes liksom ikke serien er helt det samme etter at Nina Dobrev ikke sluttet. Syntes egentlig aldri Elena var en særlig gjennomtenkt karakter, men det sier seg selv at serien ikke blir det samme uten henne. Begynte å se siste sesong, men synes at jeg blir rett og slett litt lei av den, og de burde ha slutta mens leken enda var god.

TO har for meg alltid vært en helt nøytralt god serie, men måtte bare se det fordi jeg elsket TVD og elsker Klaus. Følte liksom at den eneste drivkraften for å følge med var for å ha en sammenheng mellom de to seriene, men da jeg sluttet med den ene, kuttet jeg ut TO også. Kan hende det er en god serie, men tror bare at jeg generelt er littegrann lei av TVD-universet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...