bippo Skrevet 21. februar 2016 #1 Skrevet 21. februar 2016 Hei! Jeg er likblek (omtrent blå), og er så flau over det om våren/sommeren at jeg faktisk ikke kler av meg. Så jeg tenkte at jeg til våren kunne prøvd å bruke en god selvbruning på starten, slik at jeg tør å gå i shorts og kanskje får litt ordentlig farge på kroppen etter hvert Men jeg er livredd for å bli oransje, da jeg har en veldig kald hudtone, så det kommer til å se helt jævlig ut. Jeg syns alle bloggere med selvbruning ser oransje ut, men har et håp om at det kanskje finnes noen som har en litt kaldere tone også. Finnes dette? Er det noen som har prøvd en skikkelig bra og fin selvbruner?
Lollipops Skrevet 21. februar 2016 #2 Skrevet 21. februar 2016 Jeg bruker St. Tropez sin mousse og er strålende fornøyd Påfører den med selvbruningshanske, slik at det ikke blir skjolder. Fargen er kald og brun.
bippo Skrevet 22. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2016 15 timer siden, Lollipops skrev: Jeg bruker St. Tropez sin mousse og er strålende fornøyd Påfører den med selvbruningshanske, slik at det ikke blir skjolder. Fargen er kald og brun. Takk for tips! Den skal jeg sjekke ut
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 St. Tropez er et fantastisk merke! Jeg bruker sprayen, og fargen er kjempefin Anonymkode: 33cf7...2ed
Gjest FruPotter Skrevet 26. februar 2016 #5 Skrevet 26. februar 2016 (endret) Jeg er også skikkelig lys og har kald hudfarge. Jeg bruker Dove Summer Glow. Jeg dusjer, shaver og hele pakka. Deretter smører jeg hele kroppen med den (det er en lotion som gir gradvis tan over flere runder), og passer på at jeg smører ordentlig inn overalt. Så lar jeg det tørke litt, tar på meg løse og myke klær, legger meg og våkner med en fin, gylden farge. Det som er så fint med den er at du ikke plutselig blir skikkelig brun - du kan bestemme selv hvor mørk du vil det skal være. Bare bruk den flere ganger om det blir for lyst. :D Og så blir det ikke flekkete når den forsvinner. I alle fall ikke på meg. Jeg legger ikke merke til at fargen blir borte, for det går bort litt og litt. Ellers så synes jeg St. Moriz mousse er veldig god! Det er en rimeligere versjon av St. Tropez og gir en veldig fin farge. Fargen varer veldig lenge også! Endret 26. februar 2016 av FruPotter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå