Lemen Skrevet 21. februar 2016 #1 Skrevet 21. februar 2016 Jeg synes det er fint med svart eyeliner-kant oppå øyelokket, men synes våt-eyeliner kan bli litt mye til hverdags (spesielt med mine evner - blir ofte en tykk og dramatisk strek p.g.a. mye skjelving som må rettes opp). Jeg føler det er lettere å få til en fin og litt sotete strek med blyant, men sliter med at streken "smitter" over lenger opp på øyelokket. Er det noen som har tips til en blyant-eyeliner som sitter godt og smitter lite, og som ikke er så altfor dyr? Hilsen ung dame med mindre gode finmotoriske evner
Salka Skrevet 21. februar 2016 #2 Skrevet 21. februar 2016 Jeg er veldig glad i clarins sin. Lett å legge for en skjelven hånd, sitter godt og viktigst av alt, tester ikke på dyr. Husker ikke pris, 120-140 kr kanskje og varer en evighet.
Lemen Skrevet 21. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2016 (endret) 11 minutter siden, Salka skrev: Jeg er veldig glad i clarins sin. Lett å legge for en skjelven hånd, sitter godt og viktigst av alt, tester ikke på dyr. Husker ikke pris, 120-140 kr kanskje og varer en evighet. Takk, skal sjekke den ut! Helt supert at den ikke testes på dyr, er så altfor dårlig til å passe på akkurat det. Vet du hvor den selges? Setter pris på flere tips også! Edit: er det denne, @Salka? http://www.vita.no/cleyepencil-crayon-khol-eye-pencil-01?gclid=CjwKEAiA3aW2BRCD_cOo5oCFuUMSJADiIMILu1czIKhvzUtP5KwLz6isftrOaJhwgspQ8GJCVOiKFBoCHJXw_wcB Endret 21. februar 2016 av Lemen
Salka Skrevet 21. februar 2016 #4 Skrevet 21. februar 2016 13 minutter siden, Lemen skrev: Takk, skal sjekke den ut! Helt supert at den ikke testes på dyr, er så altfor dårlig til å passe på akkurat det. Vet du hvor den selges? Setter pris på flere tips også! Edit: er det denne, @Salka? http://www.vita.no/cleyepencil-crayon-khol-eye-pencil-01?gclid=CjwKEAiA3aW2BRCD_cOo5oCFuUMSJADiIMILu1czIKhvzUtP5KwLz6isftrOaJhwgspQ8GJCVOiKFBoCHJXw_wcB Jepp, er den. Urban Decay sin 24/7 glide on eye-pencil er også veldig god og lett å legge. Og selvfølgelig ikke testet på dyr. Selges på kicks og jeg tror vita exclusive også har den.
a l'orange Skrevet 21. februar 2016 #5 Skrevet 21. februar 2016 Jeg liker Lumene blueberry eye makeup pencil. Men nå bruker jeg ikke så veldig mørk øyesminke, så jeg vet ikke om du finner den i din farge
Gjest cheshirecat Skrevet 21. februar 2016 #6 Skrevet 21. februar 2016 Jeg skal fortelle en hemmelighet jeg lærte på KBH flyplass av en makeup-dude der; dra litt øyenskygge over blyanten: det gjør at den ikke smitter til resten av øyelokket, og den sitter lenger
Lemen Skrevet 21. februar 2016 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2016 Takk for tips, alle sammen! Skal ut på leting i morgen, kommer i hvert fall til å sjekke ut de fra Clarins og Urban Decay skal teste ut øyeskygge-tipset også! Er så fryktelig irriterende når sminken smitter på den måten, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå