Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er fint med svart eyeliner-kant oppå øyelokket, men synes våt-eyeliner kan bli litt mye til hverdags (spesielt med mine evner - blir ofte en tykk og dramatisk strek p.g.a. mye skjelving som må rettes opp). Jeg føler det er lettere å få til en fin og litt sotete strek med blyant, men sliter med at streken "smitter" over lenger opp på øyelokket. Er det noen som har tips til en blyant-eyeliner som sitter godt og smitter lite, og som ikke er så altfor dyr? 

Hilsen ung dame med mindre gode finmotoriske evner :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i clarins sin. Lett å legge for en skjelven hånd, sitter godt og viktigst av alt, tester ikke på dyr. Husker ikke pris, 120-140 kr kanskje og varer en evighet. 

Skrevet (endret)
11 minutter siden, Salka skrev:

Jeg er veldig glad i clarins sin. Lett å legge for en skjelven hånd, sitter godt og viktigst av alt, tester ikke på dyr. Husker ikke pris, 120-140 kr kanskje og varer en evighet. 

Takk, skal sjekke den ut! Helt supert at den ikke testes på dyr, er så altfor dårlig til å passe på akkurat det. Vet du hvor den selges? :)

Setter pris på flere tips også!

Edit: er det denne, @Salkahttp://www.vita.no/cleyepencil-crayon-khol-eye-pencil-01?gclid=CjwKEAiA3aW2BRCD_cOo5oCFuUMSJADiIMILu1czIKhvzUtP5KwLz6isftrOaJhwgspQ8GJCVOiKFBoCHJXw_wcB 

Endret av Lemen
Skrevet
13 minutter siden, Lemen skrev:

Takk, skal sjekke den ut! Helt supert at den ikke testes på dyr, er så altfor dårlig til å passe på akkurat det. Vet du hvor den selges? :)

Setter pris på flere tips også!

Edit: er det denne, @Salkahttp://www.vita.no/cleyepencil-crayon-khol-eye-pencil-01?gclid=CjwKEAiA3aW2BRCD_cOo5oCFuUMSJADiIMILu1czIKhvzUtP5KwLz6isftrOaJhwgspQ8GJCVOiKFBoCHJXw_wcB 

Jepp, er den. :) Urban Decay sin 24/7 glide on eye-pencil er også veldig god og lett å legge. Og selvfølgelig ikke testet på dyr.  :pasha:Selges på kicks og jeg tror vita exclusive også har den. 

Skrevet

Jeg liker Lumene blueberry eye makeup pencil. Men nå bruker jeg ikke så veldig mørk øyesminke, så jeg vet ikke om du finner den i din farge :)

Gjest cheshirecat
Skrevet

Jeg skal fortelle en hemmelighet jeg lærte på KBH flyplass av en makeup-dude der; dra litt øyenskygge over blyanten: det gjør at den ikke smitter til resten av øyelokket, og den sitter lenger :) 

Skrevet

Takk for tips, alle sammen! Skal ut på leting i morgen, kommer i hvert fall til å sjekke ut de fra Clarins og Urban Decay :) skal teste ut øyeskygge-tipset også! Er så fryktelig irriterende når sminken smitter på den måten, hehe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...