Gå til innhold

Er dette virkelig en normal reaksjon blant jenter/kvinner eller hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke ute etter noen forhold nå, for jeg trenger å roe med ned etter alt kaoset. Trives som singel og vil nyte det en stund. Jeg møter jenter/kvinner for det. For sex og vennskap. Jeg liker å være sosial og jeg elsker å være med jenter og kvinner. I tillegg elsker jeg sex men hvem gjør ikke det? 

Jeg har møtt ei jente i 20 åra fra midten av Januar. Vi møttes for sex og vennskap. Jeg sa aldri noe om at jeg ville i et forhold nå og at dette var dating. Likevel har hun nå fått sterke følelser for meg og tydeligvis bestemt seg for at det er dating. Jeg har gitt beskjed at jeg ikke er ute etter noe forhold, og jeg har ikke de samme sterke følelsene tilbake. Jeg er ute etter vennskap. Dette taklet hun ikke og har gitt beskjed hun vil ha meg ellers er livet hennes ødelagt. Jeg har ødelagt hele livet hennes og hun kommer til å ta hevn. Hun klarer ikke å leve mer og spør meg om jeg vil være skyldig i at hun tar selvmord. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg mener ikke å såre noen, men jeg kan ikke tvinge meg selv i et forhold. Kan jeg vel? Har blitt såret jeg også. Sånn er livet. Jeg er redd hun virkelig gjør noe, og føler meg råtten. Hvorfor kan hun ikke være venn med meg? Vi har det jo fint sammen selv om vi ikke er i et forhold. Dette har skjedd så mange ganger før. At jentene/kvinnene blir sure, knust og snakker om hevn. Hvorfor? 

Er det virkelig blitt normal reaksjon eller er det en del som skiller seg ut? Hvorfor så desperat etter forhold? Hvorfor kan de ikke være venner og knullevenner med menn? Hvorfor kan ikke de også nyte singellivet? 

Hva mener dere? Kjenner dere noen som har reagert sånn? Har du reagert sånn selv? Jeg bør vel holde meg unna henne nå, men jeg vil jo vite om det går bra med henne. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke normalt. Du har bare en "type". En veldig spesiell "type". 

• Liker 10
Skrevet

Du er ut etter vennskap, men vil gjerne pule?? Hallo mann, puler du kameratene dine også?

Skrevet

At hn truer med selvmord er litt voldsomt. Men du skulle ikke hatt sex med henne når du ikke vlille være i et forhold.  Hun føler seg sikkert utnyttet og rundlurt.

• Liker 13
Skrevet (endret)

Ikke normal reaksjon i mine øyne, men du må være tydelig om dette fra første stund. Risikoen fir å få følelser må hun da selv ta. At følelser oppstår blant en av partene som er knullekompiser er vanlig, da må man bare avslutte. Å kun være venn med noen man er forelsket i er pyton, så det skjønner jeg godt hun ikke vil...

Endret av Torelli
  • Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Du er ut etter vennskap, men vil gjerne pule?? Hallo mann, puler du kameratene dine også?

Vennskap og pulevenner. Helt normalt det. Bestevenninnen min fra barndommen er også ei pulevenn. Det er for å ha sex og nært vennskaps forhold uten å være kjærester. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Aye skrev:

Vennskap og pulevenner. Helt normalt det. Bestevenninnen min fra barndommen er også ei pulevenn. Det er for å ha sex og nært vennskaps forhold uten å være kjærester. 

Blir for dumt for meg det her. 

Skrevet

Selvsagt er ikke dette normal oppførsel. Det at du i det hele tatt spør om det, tyder på at du har heller laber erfaring med og forståelse av andre mennesker!!

Anonymkode: 1d29f...996

• Liker 7
Skrevet

Kvinner og menn sier masse rart. For mange er det en stor ting når følelser ikke blir gjengjeldt og for mnage er det veldig dramatisk og de handler deretter. MEN, tvilsomt at hun vil gjøre noe.

At du ikke er ute etter forhold er greit det, men ikke si at dere dater da. At man dater er en prosess for å se om man skal bli kjærester.

Si heller at dere er ff, mye bedre. Når du merker at den andre parten får følelser utover dette, da må du bare komme deg videre.

Husk at sex for kvinner og menn kan oppfattes veldig forskjellig selv om man på forhånd er enig om at det kun er det.

Trekk deg ut nå er mitt råd.

Anonymkode: 686f1...e1b

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er overhodet ikke vanlig. 

Du må forresten være veldig tydelig på at du ikke ønsker kjæreste når du dater kvinner (for det gjør dere tross alt når dere møtes, skravler, kliner og har sex). De fleste datende kvinner er tross alt ute etter et seriøst forhold. Du kaster bort tiden til seriøse kvinner når du holder dem for narr.

Anonymkode: 69549...412

• Liker 5
Skrevet

Hvis det er råd du vil ha:

Skriv at du beklager om du har gitt henne forhåpninger, og at det er helt uaktuelt med forhold og videre kontakt. Be henne oppsøke psykolog for å få hjelp til å handskes med følelsene og tankene om selvmord da du ikke kan ta ansvar for at hun føler det slik. Så blokkerer du og sletter all kontakt. Vær ærlig først og fremst. 

Heretter bør du belage deg på å skille mellom vennskap og sex. Ha en elskerinne uten noe annet enn sex. Du kan ikke ha ei jente og ha i pose ig sex med henne uten forpliktelser. Det sier seg selv.

Anonymkode: 503a4...251

• Liker 3
Skrevet

Nei, det er ikke normal reaksjon.. Men det er mye her som ikke er helt normalt.. Holder det ikke med en pulevenn? Og hvorfor må du være venn med de du bare vil knulle? 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Smookiekins skrev:

Nei, det er ikke normal reaksjon.. Men det er mye her som ikke er helt normalt.. Holder det ikke med en pulevenn? Og hvorfor må du være venn med de du bare vil knulle? 

Det holder sikkert, men jeg liker å ha flere, dessuten liker jeg å være sosial.

Takk for råd alle. Skal holde meg borte fra henne, men klarer ikke å glemme at hun truet med selvmord. Vil bare at hun skal ha det bra og finne en som er ute etter forhold. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Aye skrev:

Det holder sikkert, men jeg liker å ha flere, dessuten liker jeg å være sosial.

Takk for råd alle. Skal holde meg borte fra henne, men klarer ikke å glemme at hun truet med selvmord. Vil bare at hun skal ha det bra og finne en som er ute etter forhold. 

Du kan være sosial og ha venner uten sex.. 

Det med selvmord er veldig alvorlig og selvfølgelig vanskelig å høre. Mest sannsynlig skjer det ingenting. Men kanskje du kan stille opp som venn en stund for å se at det går bra med henne. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Smookiekins skrev:

Det med selvmord er veldig alvorlig og selvfølgelig vanskelig å høre. Mest sannsynlig skjer det ingenting. Men kanskje du kan stille opp som venn en stund for å se at det går bra med henne. 

Ja det går an og jeg tvinger ingen til å ha sex med meg. Jeg er ikke så ondskapsfull. De velger det helt selv.

Håper bare hun vil at jeg skal stille opp. Jeg kan i det minste skrive til henne at jeg er her for henne som venn.

Hadde jeg bare kunnet styrt følelsene mine så kunne jeg godt blitt sammen med henne.

Skrevet
3 minutter siden, Smookiekins skrev:

Anbefales ikke. Hun vil bare håpe på en sjanse og ikke bli ferdig med han.

Anonymkode: 503a4...251

• Liker 2
Skrevet

Du må lære deg en ting Aye.

Kvinner, som menn, kommer i alle former. En del av dem reagerer som damen du tar opp her (uavhengig av kjønn). Det finnes haugevis som ikke reagerer sånn også, men tingen med deg, når du til stadighet tiltrekker deg og blir tiltrukket av jenter som ender opp med å ville ta hevn / ødelegge livet ditt, så har det gått et mønster i det. Det ser du kanskje selv. Den historien kommer til å fortsette å gjenta seg til du en dag skjønner det og bestemmer deg for å bryte det mønsteret.

Deretter må du finne ut hva som gjør det og være villig til å betale prisen for å få det snudd. Ingen lett oppgave, du blir nødt å snu opp-ned på hele tankegangen og verdisettet ditt antakeligvis, og være villig til å avstå fra lissom-forhold en god stund inntil du lander med begge beina på jorda på den andre siden.

Muligvis ville en psykolog være en lur ting i den perioden.

Det er vel det jeg har å si. Ønsker deg virkelig lykke til.

• Liker 9
Gjest Coolaid
Skrevet

Vel. den delen med ødelegging av livet hennes står hun helt for selv. 

Hva du skal gjøre ? - uansett hva hun truer og lokker med så må du være 100% klar på at du ikke kommer til å gå i et forhold med henne. Du bør også trekke deg unna alt som har med sex og gjøre, ellers så utnytter du henne i en vanskelig situasjon. 

Om det er normalt for kvinner å ha slike reaksjoner ? Nei, dette er langt utenfor. 

Er du oppriktig bekymret for at hun skal ta livet sitt så bør du melde fra til politi som tar over ansvaret. 

Skrevet

Aye, FF eller FWB er en vanskelig øvelse. Ender ofte med at ene parten har sterkere følelser enn å kun være fuckfriends. 

Sats heller på en elskerinne, der det på forhånd er avtalt at dere kun treffes for sex, ikke noe vennskap, ikke noe dating. Ingen kontakt for uten når dere treffes.

Anonymkode: 9c213...b38

• Liker 4
Skrevet

Det er best å skille venner fra pulevenner. Hvis dere både har sex og finner på andre ting sammen blir det jo som å være i et forhold. Ikke rart at hun blir forvirret, men det er selvfølgelig ikke ok av henne å true med selvmord. Skjerp deg heretter, vær fullstendig klar på hva du er ute etter fra en kvinne helt fra begynnelsen. Ikke ha sex med vennene dine dersom du ikke takler konsekvensene, og ikke tilbring tid med pulevennene dine utenom når dere har sex.

Jeg klarer ikke å synes synd på deg når du spør hvorfor kvinner ikke bare kan være fornøyd med vennskap og sex. Hvorfor skal vi respektere dine behov når du ikke respekterer våre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...