AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #1 Del Skrevet 21. februar 2016 Hei! Jeg har en 1 åring som noen ganger får se på baby jake på pc. Dette er max 5-10 min når jeg ordner alt til kvelden. (Pysj, bleie,mme og tannbørste) Jeg setter han i tripptrapp stol og der ser han på skjermen i 5-10 min av og til. Dette får han lov til de gangene han er både høyt og lavt og når jeg skal gjøre saker og ting klart. Er det dårlig av meg å bruke pc som barnevakt av og til i max 5-10 min? Min mor mener at dette er veldig dårlig av meg. Hva mener dere? Anonymkode: ee855...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 21. februar 2016 #2 Del Skrevet 21. februar 2016 Din mor er hysterisk. Det er da samme om barnet ser på TV, PC eller et akvarium i minutter av gangen. Det er jo også helt vanlig å gi de en kjeks e.l de kan underholde seg med også. Jeg ser ikke at det ene er verre enn det andre. Folk gjør som de har behov for. Det går nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #3 Del Skrevet 21. februar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har en 1 åring som noen ganger får se på baby jake på pc. Dette er max 5-10 min når jeg ordner alt til kvelden. (Pysj, bleie,mme og tannbørste) Jeg setter han i tripptrapp stol og der ser han på skjermen i 5-10 min av og til. Dette får han lov til de gangene han er både høyt og lavt og når jeg skal gjøre saker og ting klart. Er det dårlig av meg å bruke pc som barnevakt av og til i max 5-10 min? Min mor mener at dette er veldig dårlig av meg. Hva mener dere? Anonymkode: ee855...e2a Det er nok ok. Om det funker. Moren din kan jo komme og hjelpe deg om hun er uenig.:) Anonymkode: 05af7...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå