Gå til innhold

Piercing som aldri blir normal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok piercing i helixen når jeg var 17, med pistol til frisøren. Ja jeg vet at det ikke er lurt å gjøre det på den måten, men jeg tenkte ikke så mye over det da jeg gjorde det. Det tok nærmere et halvt år før dt ikke var vondt å ligge på det øret om natten. Da byttet jeg piercing til en ring. Da ble hullet fucka og vondt igjen i flere måneder. Så ble det omsider ok en stund, men da jeg var i syden et år etter jeg tok hullet, ble det superbetent. Etter infeksjonen gikk over har det vært skikkelig flassete rundt hullet. Det er ikke vondt, men det er bare masse tørr hud rundt hullet samme hvor mye jeg prøver å rense det osv. Hva kan jeg gjøre for å få slutt på dette? Det har vært så mye tull med det hullet jeg vil bare at det skal være normalt...

Anonymkode: 6e479...645

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville hørt med et piercingstudio. Mulig du bare må la det gro igjen.

Anonymkode: 1e3fe...16c

Skrevet

Ikke så rart at huden blir tørr om du enda renser hver dag. Hva bruker du?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Eneleh skrev:

Ikke så rart at huden blir tørr om du enda renser hver dag. Hva bruker du?

Jeg renser ikke hver dag. Renser når det har hopet seg opp mye tørr hud rundt hullet. Men det blir sånn enten jeg renser eller ikke . Bruker et rensemiddel som frisøren sa jeg burde bruke, som neg også kjøper hos frisøren. 

Anonymkode: 6e479...645

Skrevet

Gå til et piercingstudio. Kanskje kan det hjelpe om de stikker opp hullet på nytt, og fjerner gammelt arrvev. Piercing fjerner litt av huden, mens frisørpistol bare sprenger seg gjennom og knuser cellene rundt.

• Liker 1
Skrevet

Kan det være at du er allergisk mot piercingen?
Jeg kan bare bruke rent gull eller sølv, alt annet er jeg allergisk mot ._.
Det starter med f.eks. kløe, så blir området varmt og rødt og deretter væsker det fra hullene..

Eller kanskje du er allergisk mot rensemiddelet?
Hva heter det?

Skrevet

Dra til et piercingstudio og få dem til å se på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...