Gå til innhold

Hva slags fordommer har dere mot folk som ikke vil gifte seg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: 7c14d...2eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke hvorfor man skal ha fordommer mot det? 

Skrevet

Hvorfor skal noen ha fordommer mot slike mennesker ?   :P

Anonymkode: 2ceb4...1cd

Skrevet

Hvorfor skulle jeg ha fordommer mot dem?

Anonymkode: 4d468...4e4

Skrevet

Absolutt ingen!

Anonymkode: 8d444...6b7

Skrevet

Fordommer mot folk som ikke vil gifte seg? Finnes det? Nei, det har jeg aldri hørt om engang.

Hvorfor tror du folk har fordommer mot noe sånt?

Skrevet

Selvsagt ingen. Kan kanskje hende at jeg tenker at jeg håper de har en ok kontrakt seg imellom hvis de eier noe sammen.

Anonymkode: 90e31...0f2

Gjest Belle âme
Skrevet

Skal ikkje gifte meg sjølv, så absolutt nada. 

Skrevet

Ingen, men de bør avklare dette med sin partner slik at dette er noe som passer begge. Men dette går begge veier. 

Skrevet

Da er de ikke elsket nok, ifølge en annen tråd her :fnise:

Anonymkode: 67d10...a70

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er de ikke elsket nok, ifølge en annen tråd her :fnise:

Anonymkode: 67d10...a70

Haa Haa kg altså.. En kan jo like gjerne si at viss en elsker hverandre nok trenger en ikke å gifte seg  :fnise:  Men om en er usikker og trenger en ring, et papir som bevis så er en vel usikker i utgangspunktet.

Anonymkode: 867d5...280

Skrevet

Vil ikke kalle det fordom, men jeg stusser over at folk ikke vil gifte seg når de får barn sammen. Men tenker ikke noe mer over det enn," hæ?, ok. ".  Litt som når noen blir sammen noen jeg ikke finner attraktiv, ikke noe for meg, men greit om de er lykkelige med det.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 7c14d...2eb

Ingen fordommer, men jeg må innrømme at jeg lurer litt på de som har vært sammen i X antall år, flere barn sammen og ikke gifter seg. Det virker ikke som om at de satser fullt og helt på hverandre rett og slett. Jeg tar ikke samboerskap like seriøst som ekteskap.

Skrevet

Er ikke alle som har råd til å gifte seg. Ingen fordommer mot det. Det er dyrt å gifte seg og alle forventer fest. Er også kjipt for d med få venner, blir ikke noe utdrikningslag. Tror mange lar være pga sosiale utfordringer. Klart det går å gifte seg i hemmelighet, men de fleste vil jo ha brudekjole likevel og det er dyrt. Mange kronisk syke/uføre og lavtlønnede som faktisk ikke har råd. Jeg vil ikke gifte meg. Ikke fordi jeg ikke har råd, men fordi jeg ikke har lyst. Det er så mye fokus på bruden og det orker jeg ikke. Jeg liker ikke oppmerksomhet. Ville mye heller gitt den summen det koster for brudekjole, fest osv til hjemløse katter og jeg gir også en betydelig sum hver dag. Det er mye mer verdt for meg og min samboer enn et stykke papir og at jeg får et ekstra etternavn. 

Anonymkode: 27889...2cd

Skrevet

Hver månd skulle det stå, ikke hver dag. 

Anonymkode: 27889...2cd

Skrevet

Ingen fordommer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...