Gå til innhold

Citroën Jumpy / Peugeot Expert

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Vet disse bilene sies å være like, men er det noen reelle forskjeller på de i praksis?
Toyota Proace skal ogå være samme bilen etter hva jeg har forstått, men denne er for ny (og dermed for dyr) for hva vi tenker oss.

Endret av Sapientia
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 21. februar 2016 at 14.43, Sapientia skrev:

Vet disse bilene sies å være like, men er det noen reelle forskjeller på de i praksis?
Toyota Proace skal ogå være samme bilen etter hva jeg har forstått, men denne er for ny (og dermed for dyr) for hva vi tenker oss. Tror ikke Proace er noen dårlig bil om det er mye fransk i den da ;) 

De er ikke bare like, de kan ikke ligne mer på hverandre. Er faktisk kun grillen som forskjell på de. Toyota Proace er som du sier, samme bilen, omtrent. Det er nesten stygt å si den japansk i alle fall.

• Liker 1
Skrevet
57 minutter siden, tdm900 skrev:

De er ikke bare like, de kan ikke ligne mer på hverandre. Er faktisk kun grillen som forskjell på de. Toyota Proace er som du sier, samme bilen, omtrent. Det er nesten stygt å si den japansk i alle fall.

Siden jeg nå har sett den informasjonen flere plasser så utgår jeg fra at den er korrekt. Så da kan jeg like greit kjøpe en Peugeot som en Citroën.
Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...