Gå til innhold

Trang forhud penis, har operert. I dag skjedde det noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag våknet jeg hvor forhuden på penis var dratt tilbake. Helt sjukt. Aldri sett det før.

Penisen min ser ut som en penis, den tidligere har sett ut som en barne-tiss. Selv om jeg har operert så har jeg ikke fått den tilbake. Men nå var den halvstiv å kukhodet synlig. Ømt som faen. Dette er en ny opplevelse. 

Skjønner ingenting. Skal jeg bare tøye videre nå eller ??

Anonymkode: 410a8...288

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

I dag våknet jeg hvor forhuden på penis var dratt tilbake. Helt sjukt. Aldri sett det før.

Penisen min ser ut som en penis, den tidligere har sett ut som en barne-tiss. Selv om jeg har operert så har jeg ikke fått den tilbake. Men nå var den halvstiv å kukhodet synlig. Ømt som faen. Dette er en ny opplevelse. 

Skjønner ingenting. Skal jeg bare tøye videre nå eller ??

opererte i januar 2015. 

ts

Skrevet

Ville hørt med legen om han/hun har noen tips til hva du skal gjøre videre :) du fikk ikke med deg noen papirer med instruksjoner om øvelser o.l. etter operasjonen?

Anonymkode: 3d484...20f

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville hørt med legen om han/hun har noen tips til hva du skal gjøre videre :) du fikk ikke med deg noen papirer med instruksjoner om øvelser o.l. etter operasjonen?

Anonymkode: 3d484...20f

Tøye sa dem etter operasjon, men var så sykt stramt enda! Jeg vet ikke.

Tørr knapt å se på penisen min nå

Skrevet

Du må dra forhuden over igjen,mellers kan blodsirkulasjonen blinavstenkt og penis kan hovne kraftig opp og gi en ekstremt smertefull tilstand. I så fall må du dra på sykehus/legevakt, for å hindre vevsdød.

Anonymkode: 11158...58e

• Liker 1
Skrevet

Gjorde de kun et snitt i huden, utvidet den , eller fjernet forhuden helt? Du skal trene på å vide den ut, smør på meg glidemiddel eller spytt, da går den lettere tilbake igjen. Viktig å ikke la den stå  med forhuden tilbake om den er veldig stram, da det forhindrer blodtilførsel 

Anonymkode: 3c455...07f

• Liker 1
Skrevet

Mulig jeg formulerte innlegget mitt litt rart. 

Altså, jeg lå i sengen i dag, var kåt, fikk halv-stiv penis som følge av det så gikk hele forhuden bak. Dette hadde jeg aldri sett før! 

Ja, jeg dro forhuden frem igjen ganske fort. 

Gjor et snitt på strengen, og litt utvidelse. Fjernet ikke noe spesielt fra forhuden nei. 

Dette var en totalt ny opplevelse!!!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg lå i sengen i dag, var kåt, fikk halv-stiv penis som følge av det så gikk hele forhuden bak. Dette hadde jeg aldri sett før! 

Gjor et snitt på strengen, og litt utvidelse. Fjernet ikke noe spesielt fra forhuden nei. 

Tror det er normalt. Er kvinne, så kan bare uttale meg på bakgrunn av hva jeg har sett hos andre.

Anonymkode: 11158...58e

• Liker 1
Skrevet
Den 21.2.2016 at 17.17, AnonymBruker skrev:

Ja det er normalt :) For nå kan endelig penishodet komme frem som følge av operasjoen. Det har det ikke kunnet før pga for trang forhud. Så etter 6-8 uker kan du sikkert ha sex uten smerter.

Min sønn har hatt samme operasjon

Anonymkode: 3c455...07f

• 7 år senere...
Skrevet (endret)

Prøver å få liv i denne tråden igjen da jeg venter på at det samme skal skje med meg! Opererte for 6 uker siden og har bare blitt trangere en hva det var før. Vil det liksom en gang plutselig slippe opp?

Endret av krissah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...