Gå til innhold

Hvordan stramme opp vagina?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. :) 

Merket for noen dager siden, at jeg kan ta en finger i vagina uten vanskeligheter. Og det kunne jeg ikke før, det måtte som regel mye smerte for å få det til. Så hvordan strammer man opp? Har lest på internettet om knipeøvelser, men jeg skjønner ingenting..

Anonymkode: 76201...f10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres ung og uerfaren ut. Først må du kjenne hvordan det er å få staket opp musa av kuk før du vurderer hva som er stramt eller ei. 

Anonymkode: db591...eb4

Skrevet

Det skal ikke være smertefullt å få en finger ført inn i vagina, selv om en er super-tight. Høres heller ut som du er blitt kvitt noen ubevisste kramper eller noe. Alt er nok som det skal være :) Å bli veldig løs er uansett ikke noe som skjer helt plutselig, vagina er et flott organ, masse muskler som kan strekkes langt ut og smeller sammen igjen på kort tid.

Anonymkode: a6d41...db9

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. :) 

Merket for noen dager siden, at jeg kan ta en finger i vagina uten vanskeligheter. Og det kunne jeg ikke før, det måtte som regel mye smerte for å få det til. Så hvordan strammer man opp? Har lest på internettet om knipeøvelser, men jeg skjønner ingenting..

Selvfølgelig kan man få en finger opp i vagina, når en penis også får plass. Hva trodde du?

Anonymkode: 8a234...ca2

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig kan man få en finger opp i vagina, når en penis også får plass. Hva trodde du?

Anonymkode: 8a234...ca2

Det vet jeg jo, har hatt sex før altså :)

Synes bare at det kjennes løst ut

Skrevet

Samme muskler som når du skal stanse urinstrålen. Tror ikke disse musklene funker så godt til å stramme opp i vevet rundt åpningen, men de kan gi bedre orgasme, og mannen liker når de strammer rundt han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...