Gå til innhold

Wordpad dokument forsvunnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var rart.

Jeg hadde et wordpad dokument. Det har plutselig forsvunnet. Jeg har søkt i søppelkasse og og i Min datamaskin, i søkefeltet på ord og setninger jeg vet jeg hadde i dokumentet. Ingenting. Finner ikke igjen.

Hvor har det blitt av det. Er det mulig å finne igjen?

Anonymkode: d9a0f...d87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at du hadde lagret dokumentet? Ting pleier ikke å bare forsvinne.

Skrevet

Dette er et dokument som er satt på å automatisk lagre. Og var lagret på maskinen. 

Skrevet

Kan du søke etter det?

Skrevet

Hva slags søk da? Annet enn det jeg har tatt?

Skrevet

Beklager, las ikke hovedinnlegget skikkelig. Har du en liste over sist brukte dokumenter? Kanskje om du åpner wordpad.

Skrevet

Søk etter endringer etter på pcen som har blitt gjort idag, eller etter et klokkkeslett.

Jeg vet ikke filnavnet slutter på .doc eller noen andre bokstaver. Men du kan skrive feks "*.doc" og du vil få fram alle de type filene.

Skrevet

Jeg laget et "testdokument" i WordPad, og det fikk utvidelsen .rtf (rich text format), så du kan prøve å søke på det. WordPad har også en liste med "Nylig brukte dokumenter" som kommer opp når du klikker på fanen Fil. Fila di ligger ikke der?

Anonymkode: bdee7...38f

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg laget et "testdokument" i WordPad, og det fikk utvidelsen .rtf (rich text format), så du kan prøve å søke på det. WordPad har også en liste med "Nylig brukte dokumenter" som kommer opp når du klikker på fanen Fil. Fila di ligger ikke der?

Takk. Skal prøve det også. De andre lyktes jeg ikke med så langt. 

Skrevet

Hmm, ikke der heller. Hvis jeg ved en feiltagelse slettet skal det ligge i maskinen et sted, sant?

Skrevet
Den 21.2.2016 at 13.48, AnonymBruker skrev:

Dette var rart.

Jeg hadde et wordpad dokument. Det har plutselig forsvunnet. Jeg har søkt i søppelkasse og og i Min datamaskin, i søkefeltet på ord og setninger jeg vet jeg hadde i dokumentet. Ingenting. Finner ikke igjen.

Hvor har det blitt av det. Er det mulig å finne igjen?

Hvis du har slettet det skal det jo ligge i søppelkassa, i alle fall så lenge du jobber mot harddisken på PCen. Har du lett gjennom alle .rtf-dokumenter i søppelkassa "manuelt"? Det er ikke mulig å søke på innhold i et dokument som ligger i søppelkassa, bare dokumenttittel og type. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...