Gjest Dwight Skrevet 21. februar 2016 #1 Skrevet 21. februar 2016 Hvor lang tid tok det før du var klar for å date etter et brudd? Følte du at du måtte ta hensyn til exen og vente? Er ikke så lenge siden jeg slo opp med exen, og for min del var forholdet over lenge før det ble offisielt. Jeg er klar for å date igjen, men er det dårlig gjort?
Sapientia Skrevet 21. februar 2016 #2 Skrevet 21. februar 2016 Vil ikke si det er dårlig gjort. Mitt forrige forhold var også over lenge før jeg til slutt sa at nok var nok. Men jeg brukte allikevel 12 år på å dra på en date igjen, uten at jeg vil hevde at det er noen norm og rette seg etter. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #3 Skrevet 21. februar 2016 Begynte ca 2 mndr etter det ble slutt. Ikke for å få meg kjæreste, men for å komme fortere over han, og for å ha det litt gøy. Men en mnd etter var jeg allerede ute på klubber og flørtet som pokker og klinte litt med ukjente menn, hehe (måtte jo komme meg videre, og det fort!) Anonymkode: 8fabd...d24
Ardenus Skrevet 21. februar 2016 #4 Skrevet 21. februar 2016 Kommer an på hvordan det blei slutt, hvis dere skiltes som venner, vel ihvertfall ikke uvenner, så syntes jeg man kan ha litt respekt å vente litt lenger, feks et par mnd. Har eksen vært et realt rævhøl, så dater man når man selv føler at man er over personen. Har ved en anledning startet å date igjen etter bare 2uker etter brudd (forholdet var over for lenge siden, hun var fæl mot meg osv) andre ganger har det tatt opp til 1 år før jeg har følt at jeg var klar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå