Gå til innhold

Colorline fantasy

Fremhevede innlegg

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at den prisen inkluderer mat?

Det hadde jeg sjekket opp. Jeg og mannen dro i sommer og vi betalte dette kun for lugaren og reisen, maten måtte vi betale ved siden av.

Anonymkode: c140a...206

Jeg tror det er inkludert mat. Har reist med de flere ganger og det kan fint være med mat dette. Det er jo en gruppetur, og du kan få en tur inkludert mat for 1500 per pers om du bestiller rett tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett vennepar av meg hadde bryllupet sitt ombord på Color Fantasy. Dvs. de giftet seg formelt på rådhuset på morgenen, og hadde resten av bryllupet og en liten sermoni ombord.

Dette er ett av de beste bryllupene jeg har vært i! Det var supert lagt opp, nydelig mat, og flott og ha en del av lounchen for seg selv. Kort vei "hjem" for å legge seg, og selv de billigste lugarene er fine.

Og for meg som gjerne reiser på Kiel-tur 4-5 ganger i året, var dette helt supert! Og fikk jo brukt noen timer i land dagen etter bryllupet, samt at vi jo hadde mange kjente der å feste med på hjemtur også.

Så jeg synes absolutt dere skal gjøre det hvis dere ønsker det. Jeg aner ikke hva vennene mine betalte, men er ganske sikker på at billigste lugarkategori er innkludert i prisen.

Anonymkode: e01b0...713

Gjest bruker83924
Skrevet

Jeg tror ikke prisen inkluderte lugar, men mat og drikke og leie av lokale.

Skrevet

Ganske sikker på at alt er inkludert. Ellers får dere forhandle pris. Da man kan få både lugar og mat hele turen til 1500 kr.

Anonymkode: 72345...ef4

Gjest bruker83924
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ganske sikker på at alt er inkludert. Ellers får dere forhandle pris. Da man kan få både lugar og mat hele turen til 1500 kr.

Anonymkode: 72345...ef4

En vanlig kuvert pris på hotell i norge er på ca. 1200 pr person, det er vel gjennomsnittet. Vet om flere steder hvor de tar 1800. Da er det kun inkl 3-retters, vin til maten og kaffe avec + velkomstdrikk. Fostod at man her fikk både tapas før middag, det andre jeg nevnte + frokost dagen etter på.

Høres i så fall utrolig billig ut. Og at man kan få turen til 1500 pr person med mat og lugar er ikke så rart. Den buffeten du får inkl koster nok max 300 kr pr person. Er stor forskjell på maten fra de serverer der, og hva de serverer i et bryllup.

Ts, hva med å sende mail til Colorline å høre?

Endret av ElizabethTaylor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...