Tina Celine Skrevet 21. februar 2016 #1 Del Skrevet 21. februar 2016 Noen som har giftet seg/hatt festen på colorline fantasy? hva betalte dere, og hvor mange gjester? ser på siden dems at det står '' Fra-pris på programmet nedenfor er 2 800,- per person'' og da regner jeg med at lugar og alt er inkl, å med ca 20 gjester blir det 56k, men jeg har lest flere som har skrevet at de har blitt invitert i colorline bryllup å må selv betalte 8000kr for 2pers ?!? noen med erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina Celine Skrevet 21. februar 2016 Forfatter #2 Del Skrevet 21. februar 2016 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #3 Del Skrevet 21. februar 2016 Kan du gi link til siden? Anonymkode: de3f4...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina Celine Skrevet 21. februar 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 21. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan du gi link til siden? Anonymkode: de3f4...437 https://www.colorline.no/gruppereiser/bryllup_pa_cruise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #5 Del Skrevet 21. februar 2016 Variasjonen i pris er nok hvilken middag og restaurant dere ønsker og også valg av lugar for gjestene. Anonymkode: de3f4...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina Celine Skrevet 21. februar 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 21. februar 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Variasjonen i pris er nok hvilken middag og restaurant dere ønsker og også valg av lugar for gjestene. Anonymkode: de3f4...437 Fikk intrykk av at lugar er inkl ? hvis det ikke er det, så blir det jo...litt dyrere enn jeg håpet på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 21. februar 2016 #7 Del Skrevet 21. februar 2016 10 minutter siden, Tina Celine skrev: Fikk intrykk av at lugar er inkl ? hvis det ikke er det, så blir det jo...litt dyrere enn jeg håpet på Jeg ville også tro at lugar var inkludert, selv om jeg ikke klarer å lese at det er det. Men valg av type lugar vil ha noe å si uansett. Det er forskjell på enkel lugar med to dobbelsenger og kapteinens lugar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #8 Del Skrevet 21. februar 2016 Hvem vil gifte seg der da? Ta det heller i Spania. Får mye mer for pengene. Anonymkode: 3ac16...1e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina Celine Skrevet 21. februar 2016 Forfatter #9 Del Skrevet 21. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvem vil gifte seg der da? Ta det heller i Spania. Får mye mer for pengene. Anonymkode: 3ac16...1e4 jeg og sambo?... Fryktelig dyrt å gifte seg i spania da? betale for kirke og prest, flybiletter for 20pers,hotellrom for 20personer + mat+drikke osv i 1uke.... det kommer jo til å koste oss 15 års lønner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #10 Del Skrevet 21. februar 2016 1 time siden, Tina Celine skrev: Fikk intrykk av at lugar er inkl ? hvis det ikke er det, så blir det jo...litt dyrere enn jeg håpet på Standard innvendig lugar er inkludert, men ønsker man å oppgradere lugarene litt så blir det fort litt dyrere. Anonymkode: aa000...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #11 Del Skrevet 21. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Standard innvendig lugar er inkludert, men ønsker man å oppgradere lugarene litt så blir det fort litt dyrere. Anonymkode: aa000...ed8 ååh, men det er jo supert :D Anonymkode: f2e85...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 21. februar 2016 #12 Del Skrevet 21. februar 2016 4 minutter siden, Tina Celine skrev: jeg og sambo?... Fryktelig dyrt å gifte seg i spania da? betale for kirke og prest, flybiletter for 20pers,hotellrom for 20personer + mat+drikke osv i 1uke.... det kommer jo til å koste oss 15 års lønner.. Veldig få som betaler fly og hotell for gjestene selv om det er utenlandsbryllup da. Har vært i flere bryllup utenfor Norge enn i Norge og har aldri fått dekket hotell/fly osv. Men klager ikke for det er ofte billigere å dra til utlandet enn innad i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #13 Del Skrevet 21. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ååh, men det er jo supert :D Anonymkode: f2e85...353 Det er mange som betaler for grunnpakken og vedlegger et tilbud til gjestene om at det er mulig å oppgradere lugaren, men at de da må betale mellomlegget selv. Jobbet i bookingen der tidligere. Anonymkode: aa000...ed8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina Celine Skrevet 21. februar 2016 Forfatter #14 Del Skrevet 21. februar 2016 Et øyeblikk siden, VinterSnø skrev: Veldig få som betaler fly og hotell for gjestene selv om det er utenlandsbryllup da. Har vært i flere bryllup utenfor Norge enn i Norge og har aldri fått dekket hotell/fly osv. Men klager ikke for det er ofte billigere å dra til utlandet enn innad i Norge hmm, synes det høres veldig spesielt ut å invitere til bryllup også må folk betale selv :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 21. februar 2016 #15 Del Skrevet 21. februar 2016 8 minutter siden, Tina Celine skrev: hmm, synes det høres veldig spesielt ut å invitere til bryllup også må folk betale selv :/ Folk inviterer jo til bryllup rundt omkring i hele landet uten å betale for reise og hotell. Har aldri hørt om noen som har betalt reise og opphold innad i Norge, så hvorfor skal man betale i utlandet når det ofte er billigere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina Celine Skrevet 21. februar 2016 Forfatter #16 Del Skrevet 21. februar 2016 2 minutter siden, VinterSnø skrev: Folk inviterer jo til bryllup rundt omkring i hele landet uten å betale for reise og hotell. Har aldri hørt om noen som har betalt reise og opphold innad i Norge, så hvorfor skal man betale i utlandet når det ofte er billigere? godt poeng! er vel bare jeg som ser for meg at det blir dyrere i utlandet da man ikke bare er der 1 natt liksom, blir jo gjerne 1uke? og jeg har har sett prisene på charterturer i sommerhalvåret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 21. februar 2016 #17 Del Skrevet 21. februar 2016 Et øyeblikk siden, Tina Celine skrev: godt poeng! er vel bare jeg som ser for meg at det blir dyrere i utlandet da man ikke bare er der 1 natt liksom, blir jo gjerne 1uke? og jeg har har sett prisene på charterturer i sommerhalvåret. Jeg skal i bryllup i utandet denne sommeren og blir nok ikke mer enn en natt eller to, får ikke ferie de ukene. Hadde jeg fått ferie hadde jeg blitt der lenger, men det hadde jeg nok om noen hadde giftet seg i Lofoten eller annet sted jeg ikke er ofte også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #18 Del Skrevet 21. februar 2016 7 timer siden, Tina Celine skrev: Noen som har giftet seg/hatt festen på colorline fantasy? hva betalte dere, og hvor mange gjester? ser på siden dems at det står '' Fra-pris på programmet nedenfor er 2 800,- per person'' og da regner jeg med at lugar og alt er inkl, å med ca 20 gjester blir det 56k, men jeg har lest flere som har skrevet at de har blitt invitert i colorline bryllup å må selv betalte 8000kr for 2pers ?!? noen med erfaring? Mener du at den prisen inkluderer mat? Det hadde jeg sjekket opp. Jeg og mannen dro i sommer og vi betalte dette kun for lugaren og reisen, maten måtte vi betale ved siden av. Anonymkode: c140a...206 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 21. februar 2016 #19 Del Skrevet 21. februar 2016 Men over til det du faktisk lurte på. Eller iallfall nesten. Jeg hadde valgt Magic fremfor Fantasy. Dette basert på et familiepar som reiser med disse båtene 10 ganger i året =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina Celine Skrevet 21. februar 2016 Forfatter #20 Del Skrevet 21. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du at den prisen inkluderer mat? Det hadde jeg sjekket opp. Jeg og mannen dro i sommer og vi betalte dette kun for lugaren og reisen, maten måtte vi betale ved siden av. Anonymkode: c140a...206 Utifra hvordan jeg forstår oppsettet på siden dems antar jeg at mat er inkl?... Når vi reiser på tur bare jeg og sambo så må vi betale mat utenom, men nå blir det jo lakt opp for bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå