Lalique Skrevet 16. oktober 2004 #1 Skrevet 16. oktober 2004 Tenkte å starte en tråd hvor vi kunne gi hverandre tips om ale det lure vi finner på å legge i adventskalender vi skal lage i år, er dere med? :-) Jeg lager kalendere til mine to nevøer på 9 og 5 år + broren min på 30 og moren min på 59! I tillegg blir det én til hunden, hehe. Koser meg så fælt med dette at jeg kan bare ikke la være Kjøper en salig blanding av småting de uansett trenger i løpet av desemeber og som hadde blitt kjøpt likavel, og bittelitt godis og slikt. Det trenger ikke å være så dyrt eller mye, men det må ligge omtanke bak tingen syns nå jeg Her er det jeg har kommet på så langt til min mor: flaxlodd lottokupong kryssordblad fotkrem marsipanhjerte gavekort på en juleblomst julelys juleservietter cd-gavekort julelys-mansjetter fuktighetskrem foundationkrem sokker kryssordpenn kalender julekrus en fin og litt eksklusiv te munnskyllevann (hehe, ho har en tannkjøttsykdom jah) tyggegummi kakaopose (evt sammen med et fint julekrus) nesehårklipper (hehe, ho ønsker segd et asså!) tøfler fotoplastlomme til å ha bilder av barnabarna i refleks ergoball (har slitasjegikt) stoppeklokke til ovnen liten lommeradio Dette er bare noen tips, mer kommer seinere! Tar gjerne i mot deres ideer også!
Lalique Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #2 Skrevet 16. oktober 2004 Dette er forslag til gutt/mann på 30: Ørepropper (han har øresus) snus røyk tannbørste plektere after shave barberskum cd gavekort flaxlodd lottokupong juleøl av diverse slag tyggegummi noe fancy dusjesåpe fra body shop tanntråd/tannpirkere (han bruker det MYE) en litt eksklusiv kaffe cappuccino fra nescafe evt med et julekrus dusjsåpe sjokolade/pastiller/snacks av diverse slag Kom med flere forslag davel folks!
Arkana Skrevet 16. oktober 2004 #3 Skrevet 16. oktober 2004 Sokker/truser snop juleblader/andre blader hårpynt billig sminke liten bamse gavekort på middag/massasje/kino/barnevakt morsom penn/viskelær glansbilder/klistremerker pepperkakeformer e.l. og løfte om å bake den dagen matchbox-biler julemusikk (CD, evt brent selv) lego eller annet byggesett, del opp over flere dager
Gjest MrsL Skrevet 16. oktober 2004 #4 Skrevet 16. oktober 2004 Sokker Truser Flaxlodd Sigaretter Cd`er Sjokoladehjerter Kinobilletter Date med romantisk middag
~umulia~ Skrevet 18. oktober 2004 #5 Skrevet 18. oktober 2004 Mye av dette har blitt nevnt før, men i kalenderen til mannen min skal jeg pakke inn. Bilblad Sjokkis Kinobilletter Videokveld (gavekort), han får velge film uten at jeg blander meg Pepperkakeformer Pepperkakebaking Flax lodd Pez and Pez refil Kjøleskap poesi Pottis Gitar strenger plektere I min beste venninnes kalender vil jeg pakke inn: Øredobber Lipgloss servietter og lys ansiktsmaske godis truser sokker te sjokkis kalender (nr 1) diktbok (liten) ligther Flaxlodd såpe badeskum kjendisblader
Titti Skrevet 18. oktober 2004 #6 Skrevet 18. oktober 2004 Må bare spørre, hvilke kalendere har dere som klarer og holde oppe alle disse tunge tingene??!?? :o Lager bare kalender til jenta mi og hennes kalender er et sånn brodert bilde m/ringer for å henge LETTE ting på.....
Arkana Skrevet 18. oktober 2004 #7 Skrevet 18. oktober 2004 Når det er en tung/stor ting i kalenderen legger jeg istedet i en liten lapp med en rebus som viser vei til der pakken ligger. Det er noe foreldrene mine gjorde da vi var små og hadde kalender, og rebusdagene var alltid de beste! :-)
Gjest Oktavia Skrevet 20. oktober 2004 #8 Skrevet 20. oktober 2004 Vi hadde en kalender med små lommer, der det ikke var plass til noen gave. Gavene lå derfor på gulvet eller på et bord ved siden av. I de små lommene lå en liten lapp der det stod hva vi skulle gjøre denne dagen. Det kunne være alt fra å skrive/lage julekort til å vaske rommet. Å finne ut hva vi skulle gjøre den dagen var ofte like spennende som å se hva som var dagens gave...
Gjest Lompa Skrevet 22. oktober 2004 #9 Skrevet 22. oktober 2004 Herregud, jenter! Dere er jo geniale! GJETT hvem som skal kose seg med å lage julekalendere nå`a!!!!:-)
Furstina Skrevet 22. oktober 2004 #10 Skrevet 22. oktober 2004 Jag har precis bestämt mig för att mannen och jag ska ha en "Myskalender" i år. Inga paket, bara mys. massage fotbad hårbottensmassage glöggkväll barnpass + bio? pussar vinmys med tändaljus duscha tillsammans.. etc
Twigi Skrevet 25. oktober 2004 #11 Skrevet 25. oktober 2004 Jag har precis bestämt mig för att mannen och jag ska ha en "Myskalender" i år. Inga paket, bara mys. massage fotbad hårbottensmassage glöggkväll barnpass + bio? pussar vinmys med tändaljus duscha tillsammans.. etc Nydelig ide! Jeg fikk så lyst til å lage kalender til mannen min, og hvis den er en kombinasjon av koseting vi kan gjøre sammen, så blir det nok en fin adventstid :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå