LittDiva Skrevet 21. februar 2016 #1 Skrevet 21. februar 2016 Ser ut som jeg ikke får koblet til Netflix igjen , samme som forrige søndag . Er det noe lurt jeg kan gjøre eller må jeg bare vente ? Dette gjelder iPad .
SoftKitty Skrevet 21. februar 2016 #2 Skrevet 21. februar 2016 Netflix er ikke nede. Prøv fra noe annet enn iPaden? Eller forsøk å restart?
LittDiva Skrevet 21. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2016 16 minutter siden, SoftKitty skrev: Netflix er ikke nede. Prøv fra noe annet enn iPaden? Eller forsøk å restart? Takk! Har bare iPad , kvittet meg med TV da jeg er så mye på reise allikevel. Måtte slette hele appen og begynne helt på nytt , samme som forrige uke.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #4 Skrevet 21. februar 2016 Jeg ser på Netflix (via AppleTC) akkurat nå, så Netflix er hvertfall oppe å går. Anonymkode: 74180...f47
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #5 Skrevet 21. februar 2016 Bruker Netflix via iPad nå, aldri hatt problemer med Netflix. Anonymkode: a44a7...4c8
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #6 Skrevet 21. februar 2016 Testet på mobilen akkurat nå og det funker fint her Anonymkode: 6b349...c82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå