Ejlanka Skrevet 15. juli 2002 #1 Del Skrevet 15. juli 2002 Jeg bare lurte på en ting. For en stund siden hørte jeg noe snakk om at dersom man er kald og fryser, at det da er større sjans for å få vondt i ryggen. Stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 15. juli 2002 #2 Del Skrevet 15. juli 2002 stemmer på meg ihvertrall. Hvis jeg fryser får jeg som regel vondt i ryggen, det fordi jeg spenner musklene vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 15. juli 2002 #3 Del Skrevet 15. juli 2002 Jeg er en skikkelig frøssenpinn(frysepinne ) og sitter med et pledd over meg stort sett hele tiden.Men siden jeg har reumatisme og stort sett vondt i ryggen og leddene mine hele tiden er det litt vanskelig å si. Men at du spenner musklene dine mer når du er kald og fryser stemmer bra det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 17. juli 2002 #4 Del Skrevet 17. juli 2002 Jepp, det stemmer! Har ryggproblemer selv, og merker at det pleier å bli veldig mye verre når jeg fryser. Grunnen er nok at en spenner seg mer når en er kald, og derfor gjør det ganske vondt en stund etterpå. Ta på deg en genser og gå til legen hvis det ikke går over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå