Broken_1988 Skrevet 21. februar 2016 #1 Skrevet 21. februar 2016 Hvorfor er det så vanskelig å finne den rette? Jeg har inntrykk av at man skal ha en god dose flaks for at man møter den perfekte match. Være på rett sted til rett tid osv. Nå har jeg faktisk ikke bare 1 men 2 gutter som er interessert i meg, men jeg er ikke interessert i dem. Han ene har jeg vært på 2 dates med, og han er verdens snilleste men jeg er bare ikke tiltrukket av han. Han andre har jeg også møtt 2 ganger, han er også veldig snill men heller ikke en mann jeg kan se meg selv med. Han har jeg ikke klart å fortelle at jeg ikke ser noe mer enn vennskap med, jeg syntes det er litt vanskelig å avvise noen, men samtidig må jeg nok bare få det gjort ettersom han er veldig på sms hele tiden osv. Så hva skal man gjøre? Det er jo tydeligvis noen som blir interessert i meg, så da burde jeg vel også klare å finne en som jeg liker tilbake? Jeg har ikke noen høye krav til hvordan han skal se ut osv. Men vi må jo såklart ha de samme målene for livet. Noen som har noen trøstende ord å komme med, eller noen tips til hva man kan finne på for å møte nye mennesker? Hilsen Jente 28
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #2 Skrevet 21. februar 2016 Nei, her er vi nok mange i samme båt som deg. Anonymkode: 9c978...898 1
Broken_1988 Skrevet 21. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2016 Noen tips til hvordan jeg kan avvise han ene som sender meldinger hele tiden. Har ikke lyst til å være feig å bare slutte å svare. Det er unødvendig. Men hvordan skal jeg si det?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #4 Skrevet 21. februar 2016 Si det som det er? Anonymkode: 3a577...959 1
Broken_1988 Skrevet 21. februar 2016 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si det som det er? Anonymkode: 3a577...959 Hvordan skal jeg ordlegge meg? Trenger mer konkrete tips. Hvordan hadde dere likt å bli avvist?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #6 Skrevet 21. februar 2016 56 minutter siden, Broken_1988 skrev: Hvorfor er det så vanskelig å finne den rette? Jeg har inntrykk av at man skal ha en god dose flaks for at man møter den perfekte match. Være på rett sted til rett tid osv. Nå har jeg faktisk ikke bare 1 men 2 gutter som er interessert i meg, men jeg er ikke interessert i dem. Han ene har jeg vært på 2 dates med, og han er verdens snilleste men jeg er bare ikke tiltrukket av han. Han andre har jeg også møtt 2 ganger, han er også veldig snill men heller ikke en mann jeg kan se meg selv med. Han har jeg ikke klart å fortelle at jeg ikke ser noe mer enn vennskap med, jeg syntes det er litt vanskelig å avvise noen, men samtidig må jeg nok bare få det gjort ettersom han er veldig på sms hele tiden osv. Så hva skal man gjøre? Det er jo tydeligvis noen som blir interessert i meg, så da burde jeg vel også klare å finne en som jeg liker tilbake? Jeg har ikke noen høye krav til hvordan han skal se ut osv. Men vi må jo såklart ha de samme målene for livet. Noen som har noen trøstende ord å komme med, eller noen tips til hva man kan finne på for å møte nye mennesker? Hilsen Jente 28 Hvorfor har du ikke høye krav? Anonymkode: ed185...510
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #7 Skrevet 21. februar 2016 1 minutt siden, Broken_1988 skrev: Hvordan skal jeg ordlegge meg? Trenger mer konkrete tips. Hvordan hadde dere likt å bli avvist? "Hei, det har vært hyggelig å møte deg. Men dessverre så kjenner jeg ikke den interessen som skal til for å fortsette videre." Anonymkode: 9c978...898 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #8 Skrevet 21. februar 2016 Og ikke skriv lykke til, for det virker så nedlatende. Anonymkode: 9c978...898 3
Broken_1988 Skrevet 21. februar 2016 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du ikke høye krav? Anonymkode: ed185...510 Med høye krav mener jeg som at han skal være: så høy, tjene så mye, ha blå øyne, ha mørkt hår osv. Men jeg har jo selvsagt preferanser for hvordan jeg liker at menn ser ut. Men jeg mener bare at det for min del ikke alltid det bare er utseendet som teller mest. Jeg liker snille, romantiske og trygge menn, 2
Broken_1988 Skrevet 21. februar 2016 Forfatter #10 Skrevet 21. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Hei, det har vært hyggelig å møte deg. Men dessverre så kjenner jeg ikke den interessen som skal til for å fortsette videre." Anonymkode: 9c978...898 Takk! Tror jeg går for den
Broken_1988 Skrevet 21. februar 2016 Forfatter #11 Skrevet 21. februar 2016 Hvis jeg får melding av han i dag skal jeg skrive det. Har ikke hørt noe enda, men jeg regner med at det kommer etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå