Gå til innhold

Drømte disse forstyrrede greiene i natt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

En politimann går rundt i gatene jeg vokste opp. Ikke i sort uniform, men lyseblå skjorte og mørk bukse. Han er også svensk...

Han går alene og jeg skjønner at han skal vinke inn biler. Dette er på mørke vinterkvelder. Han virker litt forstyrret og jeg lurer på om han egentlig er ekte politi noen ganger. Jeg kan bli litt betatt av han etter hvert. Men så..

Jeg sitter inne i huset, der jeg vokste opp. Alene veldig sent. Så kommer han og ser inn til meg. Jeg liker det litt, men øynene hans blir svarte. Ansiktetforandrer seg og plutselig får han dobbelt opp med armer. Han kan plutselig fly og alt blir skikkelig ekkelt.. Hva er det hodet skal med slike drømmer? 

Anonymkode: 4b146...09d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig hva hjernen klarer å koke opp:P Da jeg var student og bodde på hybel drømte jeg at jeg ble voldtatt av et alien-monster(sånn som i filmene) i trappeoppgangen :fnise:

Jeg drømte også at jeg flyttet inn i et vrak av et hus der jeg fant en dagbok etter en dame som bodde der på 1800-tallet som fortalte om babyen sin som gradvis ble til et monster. Fant spor av kloremerker, blod og alt mulig under tapet og gulvplanker mens jeg pusset opp. Etterhvert som jeg leste ble det tydelig at det ikke gikk an å drepe monsteret så de murte det inn bak peisen. Peisen var fæl så jeg skulle rive og lage ny, gjett tre ganger hva jeg fant bakom peisen og som jeg ble spist levende av:P

Hvorfor vi drømmer er vel enda litt uklart tror jeg, men den delen av søvnen der man drømmer er veldig viktig for hjernens prestasjoner, så noen funksjon må de jo kanskje ha:)

Anonymkode: 29af0...6e0

Skrevet

Jeg drømte av at alle lo av meg fordi jeg er tynnfeit. Tror det er fordi jeg var litt oppblåst i går. 

Anonymkode: 20f25...1e1

Skrevet

Min verste var at jeg drømte om en helt vanlig dag i livet mitt, men plutselig begynte alle tennene mine å falle ut. Tydeligvis er det mange som har hatt en slik drøm også. En virkelig ekkel følelse, det er det ja.

Anonymkode: da1a4...eac

Gjest Belle âme
Skrevet

Eg drømte at eg blei voldtatt av Julio Kopseng i natt...Eller, eg hadde blitt det om han ikkje blei om til ei pute som eg slo ihjel og vaska på 2818 grader i vaskemaskina.

Hjernen kjem opp med mykje rart, ikkje så mykje å tenke på. 

Skrevet

Følelser som ligger i underbevisstheten. Jeg mener at ting blir bearbeidet i drømmer. Men fordi man blir voldtatt betyr det jo nødvendigvis ikke at man blir det. Det kan representere følelse av å ikke ha kontroll, føle seg overkjørt etc. Hvis man legger mer merke til hva man drømmer og føler blir det lettere å peile ut hvilke følelser og hva drømmer kan representere.

Anonymkode: 3cd0b...221

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...