Gå til innhold

Trent vs utrent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kunne en som var veldig godt trent være sammen med en som ikke var så godt trent? 

Anonymkode: 8cb03...31b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Anonymkode: fa048...af4

• Liker 1
Skrevet

Ja, men betyr utrent overvektig?

Anonymkode: 289bd...a84

Skrevet

Jeg trener styrke 5 dager i uka og begynner å se iallefall litt trent ut. Faller gjerne for spinkle mannfolk uten mye synlige muskler, og liker det egentlig når de sier de ikke trener så mye 😝

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne ikke vært med en som er veldig utrent. Jeg bor ikke på treningsstudio, men er veldig glad i å løpe og gå turer i naturen. Så hvis utrent betyr sofagris så kunne ikke jeg vært sammen med en sånn. 

Anonymkode: 11008...514

• Liker 1
Skrevet

Det er sikkert ikke umulig om kjemi og andre interesser er på plass, men iogmed at trening blir en livsstil vil jeg jo tro at det er en fordel om begge i det minste har en fellesnevner i å være aktive eller inaktive personer.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Envy skrev:

Det er sikkert ikke umulig om kjemi og andre interesser er på plass, men iogmed at trening blir en livsstil vil jeg jo tro at det er en fordel om begge i det minste har en fellesnevner i å være aktive eller inaktive personer.

Samtidig trenger man jo ikke ha så mye til felles selv om man trener, kan drive med forskjellige aktiviteter og man kan ha ulikt kosthold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...