AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #1 Skrevet 20. februar 2016 Fikk påvist SA etter for lite økning i hcg( skrev tråd tidligere), de var fra 1900 til kun 2500 på 48 timer. Var hos Gyn som via innvendig ultralyd konkluderte m SA. Forstod ikke helt, men tror hun så "ingenting" . Hatt lute blødninger, litt friskt blod, deretter brunt. Holdt med truseinnlegg. Bp som viste 2500 ble tatt en onsdag. Det lille av blid kom tirsdags morgen. Lege fredag. Og så tok jeg en cb m ukeukeindikator i dag,lørdag, fordi jeg ville se at hcg sank. Men den viste 3+?!? er ikke d rart mtp at hcg skal synke halvparten hver dag ( leser jeg iallef) og ( lest/googla dette og) cb digital skal ha hcg 2000 for å slå ut på 3+?! redd hcg ikke synker som d skal her. Dette var jo TRE dager etter hcg på 2500 (som var for lavt hcg , indikerte allerede da SA) . Noen som forstår hvorfor? Tar jeg feil ifht cb dig eller hcg synkning? Anonymkode: bd891...e4e
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #2 Skrevet 20. februar 2016 Rettelse fra ts: blod kom TORSDAG, etter bo. Vanskelug med I og O på mobil visst;) Anonymkode: bd891...e4e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #3 Skrevet 21. februar 2016 Jeg vet ikke helt hvorfor du stresser med dette. Det jeg har hørt er at det kan variere. Altså at det ikke er noe konkret rett eller galt på hvor mye eller fort det synker. Tror ikke det er "meningen" å drive å teste dette så mye etter en SA. Hvis du føler noe er galt så ringer du til legen, og får time eller et svar derfra. Anonymkode: a0fbc...4b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå