Gå til innhold

Hvordan bruke iphone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som tittelen sier så lurer jeg på hvordan man får igang en iphone og hvordan man bruker den. Henger helt etter, I know, har brukt gamle mobiler hittil, er skeptisk yil forbrukskulturen vår, samt vil ikke at andre skal vite hvor jeg er 24/7 ( er det ikke enkelte iphoner som følger deg overalt? ), men har nå kjøpt meg en brukt iphone jeg vil prøve. Har fått meg nytt nanosimkort. Er det bare å sette inn simkortet å starte, eller må jeg ha et spesielt passord? Er det vanskelig å bruke iphone når man bare har brukt gamle mobiler? Tar det lang tid å lære seg å bruke iphone?

En ting til. Kan jeg bruke de gamle mobilene etter at jeg tar ibruk det nye nanosimkortet? Evt hvordan kan jeg beholde innholdet i de galme mobilene?

Anonymkode: c9fb9...789

Videoannonse
Annonse
Skrevet

iPhone er ganske selvforklarende, og ergo enkel å bruke.

Men jeg tror det beste for deg er å sette deg ned med en venn med mer teknisk innsikt, og en pc for å laste ned info fra gammel telefon. Da blir det enklere for deg å sette opp telefonen etter dine behov og ønsker.

Anonymkode: 43c19...22c

Skrevet

De aller fleste smarttelefoner er utrolig enkle å bruke, bare sett deg ned med den og trykk litt rundt i 20 minutter så skjønner du det meste.

Anonymkode: e93d4...b33

Skrevet

Nei, det gamle simkortet slutter å fungere når du har aktivisert det nye. Ønsker du å ha to aktive så må du bestille tvilling/trilling-kort og betale ekstra for det.  

Anonymkode: e3ec5...00d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...